Jaki skuter na karte motorowerową do max 2500 zł

Cześć. Z góry mówie, że jestem w tym temacie zielony. Przejechałem sie na skuterze czy tam motorowerze kumpla i sie zakochałem.W lutym 2013 roku skończe 16 lat i chciałbym sobie sprawić swój własny skuter/motorower (nie odróżniam =.=). Najlepiej żeby był to pojazd max do 2500 zł, używany ale markowy bo dużo lepszy taki niż nowy chinczyk z tesco i żebym mógł legalnie na nim jeździć czyli mógłbym na nim mieć karte motorowerową wiem tylko że jego pojemność musi wynosić 50 ccm, ale wy sie znacie najlepiej. Z góry mówie ze musi być dość szybki bo nie chce kloca, który blokuje drogę. Proszę o porady i Pozdrawiam ! :)

skuter - automatyczna skrzynia, podłoga
motorower - siedzisz jak na motorze, skrzynia manualna

Jeśli chcesz legalnie jeździć na 50ccm to do 45 km/h więc albo albo :)

A jeśli używany to szukaj i dokładnie sprawdź z kimś kto ma pojęcie o skuterach żebyś nie kupił jakiejś padliny (bo spora część używek niestety w takim jest stanie, wypicowana do sprzedaży)

Jak chcesz legalnie jeździć szybko to musisz poczekać i zrobić A albo co najmniej A1 :)

lordolek5 napisał:

Cześć. [1] Z góry mówie, że jestem w tym temacie zielony. [2] używany ale markowy bo dużo lepszy taki niż nowy chinczyk z tesco

Mowisz ze jestes w tym temacie zielony. To skad wiesz ze duzo lepszym rozwiazaniem jest uzywka [markowego do 2500<woow!>] ktorej przeszlosci nie znasz? A co do 'chiczykow' jak sie dba to sie ma!

mxx_rs podałeś złą definicje motoroweru, bo:
"według polskiej definicji z prawa o ruchu drogowym, motorower to każdy pojazd jednośladowy lub dwuśladowy zaopatrzony w silnik spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm³, którego konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h"
co za tym idzie także i każdy skuter z pojemnością do 50 i vmax do 45 km/h, a jeśli chodzi i skuter to dałbym taką definicję: