Jaką 125 wybrać na pierwsze moto w tej klasie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #308785
    Johnsonpl
    Użytkownik
    • 1
    • 9Postów:

    Witam wszystkich mam na imię Mateusz mam 18 lat na moto jeżdżę od małego chłopca .
    Zaczynałem od komara z 69 🙂 potem przyszedł czas na quada po tym był ogar 200/205 simson chart i teraz jakiś kibelek keewaya .
    Posiadam prawo jazdy Kat A1 i chciałbym zakupić jakąś 125 najlepiej żeby była full zadaniowa czyli trochę szutru trochę tras.
    Od małego siedzę w 2T i mam doświadczenie przy tych jednostkach napędowych i chyba chciałbym w tym kierunku pójść .
    Na oku mam 3 modele moto 3 inncyh marek : Yamaha TDR 125, Honda Varadero 125 , Hyosung GT125 .
    I teraz chciałbym zaciągnąć waszej opinii jakie mniej więcej moto wybrać od razu mówię że w 4T jestem zielony .
    Dodatkowo chciałbym wspomnieć że mam 80kg wagi i wzrost 198CM więc mikrusem nie jestem i chciałbym też takie moto żeby nie sprawiało bólów pleców czy też ramion z góry dziękuję za wszystkie odp na moje pytanie 🙂 .
    Pozdro LwG 🙂

    #308790
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    a o jakim budżecie mowa?

    #308791
    panzervi
    Użytkownik
    • 1
    • 5Postów:

    rób a2 i kup 500ccm.

    #308793
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    panzervi napisał:

    rób a2 i kup 500ccm.

    A możesz coś bardziej na temat? Ma A1 i chce 125. A ty doradzasz A2 i 500cm. Umiesz to jakoś uzasadnić czy po prostu pieprzysz żeby pieprzyć.

    #308795
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Hyosung jest nakedem na asfalt, z szutru bym raczej zrezygnował. Jest jedną z większych (i cięższych) 125, ale nie wydaje mi się to dobra propozycja dla dwumetrowca. Trochę za mało miejsca na nogi. Chyba, że masz je wyjątkowo krótkie 🙂
    125 w 2T przekracza twoje uprawnienia mocą, więc odpadają z założenia.