Jak zwiększyć v-max -Suzuki Burgman 125

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 125 Jak zwiększyć v-max -Suzuki Burgman 125

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 lat, 2 miesiące temu.

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #312058

    Marcin Truty
    Użytkownik
    • Postów: 6

    Witam
    jak zwiększyć v-max w moim Burgmanie ?
    czy warto powalczyć z gaźnikiem czy może cięższe rolki ?
    pozdrawiam

    #312060
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 391

    podnieść moc maksymalną. a tego nie zrobisz rolkami i gaźnikiem.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #312079
    Zdjęcie profilowe maxell
    maxell
    Użytkownik
    • Postów: 66

    A może po prostu zrobić prawko i przesiąść się na mocniejszy (większy) sprzęt?

    #312081
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 391

    Świetna opcja tylko że najdroższa i wymagająca najwięcej własnego wysiłku.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #312082
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 670

    Eeee.. bez przesady, strasznie się człowiek nie spoci :-)))

    #312084
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 391

    ale wymaga poświecenie czasu, kasy, starań.. itd

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #312092
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 670

    Ale żeby ze 125 zrobić coś mocniejszego, też potrzeba kasy, czasu i starań. A efekt jednak jest ograniczony 😛

    #312094
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 391

    wszyscy założyli że jak 125 to nie ma prawka 🙂 (zapewne słusznie ale…).
    A może ma A ale po prostu ma 125? Przyroda zna takie wypadki. A może lat nie ma?
    Ja np też nie czuje potrzeby robienia A (marnowania czasu na placu, kursie, durnych testach) a wsadzenie 2 czy 3 tyś w zabawki do 125 nie jest żadnym problemem.
    Oczywiście że jak czuje ducha motocyklizmu, planuje miedzymiastowe i dalsze wypady ale chce koniecznie jeździć 150+ po obwodnicy to zapewne docelowo A. Tylko znowu najpierw jest rób A… rób A… a potem jest: kup coś słabego na początek…
    .
    Ale pytanie było jak podnieść prędkość w 125 a nie czy robić A.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #312393
    Zdjęcie profilowe jas13
    jas13
    Użytkownik
    • Postów: 98

    opcje
    1. paliwo lotnicze zmieszane z 98, daje dobrego kopa, ale silnik się szybko kończy
    2. metanol fajny zapach, fajny kop, ale silnik się szybko kończy
    2. nitrometan, daje dobrego kopa, ale silnik się bardzo szybko kończy
    3. podtlenek azotu, jak wyżej
    4. można pobawić się ze stopniem sprężania, ewentualnie zabawy z cylindrem, ale burgman ma podobno kiepski wał, więc ingerencja w silnik grozi wyjściem korbowodu bokiem
    5. można podregulować napęd, ewentualnie zmienić wydech
    6. teoretycznie skoro burgman 200 i 125 to ta sama buda, można poszukać zespołu napędowego 200-ki i przełożyć komplet.

    #312394
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 391

    tak, tylko różnica między 125 a 200 to w zasadzie jest żadna.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #312452
    Zdjęcie profilowe wuja69
    wuja69
    Użytkownik
    • Postów: 103

    Jeździłem i jednym i drugim,różnica jest znaczna na korzyść 2setki
    Koledze chodziło oto czy Ktoś kombinował z cięższymi rolkami ?w celu ,,wypchnięcia,, paska bardziej na zewnątrz wariatora -uzyskania większej Vmax kosztem przyspieszenia.

    #312454
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 391

    ta znaczna różnica to kwestia względna. Znaczna różnica to jest miedzy 13 a 25KM. To faktycznie czuć.
    A tutaj masz 125 vs 200cm – co Vmax zmienia raczej symbolicznie.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #312460
    Zdjęcie profilowe wuja69
    wuja69
    Użytkownik
    • Postów: 103

    No tak ,nie dopisałem, chodziło mi o przyspieszenie, w 2setce było odczuwalnie lepsze.

    #312461
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 391

    ale jeżdziłeś takim samym sprzetem o takiej samej (dużej) masie z dwoma różnymi silnikami? bo wiesz – w skuterku 120kg może to i jest odczuwalne ale w 170kg to w zasadzie prawie nie a Vmax wzrasta z 5km/h

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #312473
    Zdjęcie profilowe jas13
    jas13
    Użytkownik
    • Postów: 98

    Wombat: może tuning gumówką dałby efekt. Odciąć tak z 50kg to powinien zdziczeć.
    A na serio 125 są projektowane pod miasto, a nie pod trasę.
    Można kupić zestaw testowy rolek i się bawić, ewentualnie zasięgnąć języka wśród wielbicieli marki, może ktoś coś próbował, ale nie spodziewam się różnicy na mocy więcej niż 0,5kW i 5-8km/h. Ale kto bogatemu zabroni

Oglądasz 15 postów - 1 przez 15 (z 16 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie

Zobacz także: