Jak poprawnie dotrzeć silnik w Zipp Pro 50?

Witam.Myślę nad zakupem Zippa Pro 50 z 2012 roku.W związku z tym jest moje pytanie jak poprawnie mam dotrzeć w nim silnik?Dodam,ze nie mam zbyt dużego doświadczenia z motorami,motorowerami i wybrałem sobie Zippa Pro 50 jako swój pierwszy jednoślad.Strasznie podoba mi się jego wygląd i to,że nie potrzeba na niego prawka:)Czytałem trochę artykułów na temat docierania silników,ale nic konkretnego z nich nie wywnioskowałem poza tym,że zalecania producenta na temat docierania nie są wcale takie dobre i żeby nie lać oleju mineralnego podczas docierania silnika.Proszę o udzielenie instruktarzu przez osoby,które mają spore doświadczenie w tym temacie i poprawnie dotarły silniki w swoich maszynach oraz o informacje na temat eksploatacji:)

Hah,że tak powiem jak każdą inną 50/kę ,skuterek. Minimum 1000 km musisz przejechać na blokadach a jak ich nie masz to ... no poprostu musisz pokonac 1000km z predkoscia nie przekraczajaca 45 km/h według mnie.

Najważniejsze w dotarciu skutera jest pierwsze 30km. Do 30km jezdzij 30km/h . Po przejechanych 30km najlepiej wymienić olej ponieważ w silniku zbierają się opyłki . Jak już przyjechałeś te 30km. To później do 1000km nie przekraczaj prędkości 40km/h . A po 1000km masz już dotarty silnik. I w dotarciu skutera/motoroweru jest ważne aby nie przegrzewać silnika czyli jak masz go na dotarciu to najlepiej co kilka kilometrów robić przerwy.
Ja tak docieralem swój ;)

Dzięki za rady:)Dobrze by było jakbyście mi jeszcze napisali jaki jest najlepiej olej na docieranie silnika lać oraz przy ilu obrotach zmieniać biegi?

Nie słuchaj kolegów, bo zarżniesz silnik. W Twoim przypadku nie ważne są prędkości, ale maksymalne obroty! Bo jadąc na 1-szym biegu z prędkością 30km/h zatrzesz silnik! Musisz jeździć ze zmiennymi obrotami, hamować silnikiem, nie przegrzewać silnika!
Mając blokady i tak nie będziesz jechał więcej niż 45km/h...