Jak pokonać 100 Km skuterem

Wiosną chce się przejechać Nad Morskie oko a potem się wspiąć na Rysy w tym wszystkim chcę tam i z powrotem dojechać skuterem. Pytanie czy skuter to wytrzyma ? robić 30 km i czekać aż wystygnie czy walić całość trasy od strzała ?

chińczyka bym co te 30km studził. chyba że bym był pewny statu technicznego to bym walił po 100km ciurkiem

Ot kolejne pytanie z serii “bądz jak wróżbita Maciej”

  • jaki skuter ?
  • seria czy kombinowany ?
  • bagaż, jeśli tak to ile ?
  • jaki stan tech. zadbany czy zajechany ?
    a tak to pozostaje odpowiedzieć na tytułowe pytanie :
    Wsiadasz , przekręcasz kluczyk w stacyjce , jedziesz , zatrzymujesz się , masujesz tyłek , parkujesz , idziesz z buta na Rysy.

Lingija Digital 51 przebieg 2800 km rocznik 2011. Cylinder aluminium z nicasilem prawie już dotarty. Olej to co że zbiornika plus setka do paliwa Castrol 2t. Wał seria. Dysza 75 gaźnik 16 mam też seria. Napęd Staje 6 Sport pro. Centralna strong rolki 5 g. Pasek bando kewlar. Sprężynki +1500 sprzęgło RMS. Wydech gianelli ekstra V2. Opony Continental Twist. To wszystko ma 600 km dopiero. Bagaż tyle co plecak woda szama kamery aparaty baterie.

ja bym wydumką chłodzoną powietrzem nie pojechał w taka trase. Jeszcze serią z blokadami jakbym nabrał zaufania to może tak.

Nie mam blokad wszystkie są zdjęte. No właśnie chłodzony powietrzem. To mnie zastanawia.

ja robiłem swoim trasy po 60-90km dziennie. Ale to po pierwsze miasto - czyli światła, spowolnienia…itd a po drugie to było rozbite na 3-4 przejazdy

Tak mi się przypomniało :
Swego czasu gdy funkcjonowała ś.p. Grupa Mazowiecka , pojechaliśmy w cztery maszyny (Router WS-50 , Toros F-16 , Sym Fiddle , Virago 250) w Bieszczady. 420 km zrobione 1 dnia z czterema przystankami czyli średnio 105 km i przerwa.
Ponieważ Toros F-16 jest bardzo podobny do Digital-a i tak samo “kombinowany” był przez niejakiego “IZDEBSKIEGO 12” to myślę że jak zrobisz przerwę po pierwszych przejechanych 50 km. to spokojnie doturlasz się do celu podróży.

F16 to 4T i jako taką stabilność temperaturową zapewnia mu ten litr oleju. To jest 2T. Znając życie i 2T to będzie cisnął.
Nicasil, trasa, a seryjny wał… może już stary jestem ale bym nie zaryzykował.
A tutaj młody seryjnym dwutaktem ładnie przeleciał, niech Czaki poogląda to może sobie wyrobi własne wnioski.
https://www.youtube.com/watch?v=LPfkc8Erlsg

tyle że to był Keeway z tzw “starych czasów” czyli podobno z tych lepszych czasów

Oglądałem to już kiedyś :slight_smile: I nie wyobrażam sobie jazdy 45 Km/h z cylinderm 70 cc. dwie rzeczy mnie martwią czy mi ten wał nie padnie plus czy go nie przegrzeje i mi się nie sklei tłok z cylkiem :frowning: