Jak i gdzie wywiercić dziury w tłumiku?

Witam. Mam skuter 4t i chcę wywiercić tłumik, ale niestety nie wiem w jakim miejscu i ile ma być tych dziur. Bardzo serdecznie prosiłbym o zdjęcia, pokazujące te miejsca, ponieważ jestem troszeczkę "zielony" jeśli chodzi o te sprawy.
Z góry bardzo wszystkich dziękuję i pozdrawiam, agalyba1997 :)

A po co w tłumiku chcesz wiercić dziury?

Nie żebym chciał kogoś obrazić, ale wiercenie dziur kwalifikuje się do wiejskiego tuningu tuż po neonach z odpustu.

Jakub100001 napisał:

Nie żebym chciał kogoś obrazić, ale wiercenie dziur kwalifikuje się do wiejskiego tuningu tuż po neonach z odpustu.

I po buczącym pseudo - "ałdio" pod kanapą o mocy 400W :)

A tak w ogóle to planuję sobie założyć neon... Ale taki prawdziwy, świecący na drogę w około skuterka. Ma służyć podświetlaniu drogi przed skuterem i po bokach - czasem się przyda przy wjeździe w nocy do garażu (zawsze coś może leżeć na podłodze a wolałbym nic nie najeżdżać) albo przy jeździe po różnych kniejach gdzie zdarza mi się wjeżdżać.

agalyba1997 napisał:

jestem troszeczkę "zielony" jeśli chodzi o te sprawy.

w takim razie zostaw jak jest bo go nie wyregulujesz
po za tym nic to nie da poza zmarnowanym prądem i stępionym wiertłem

http://www.scigacz.pl/Glosne,wydechy,i,stroboskopy,lepiej,widziani,czy,wysmiewani,16294.html

Szkoda tłumika. Według mnie głupota. Ostatnio widziałem jednego takie wiejskiego szpanowca z nawierconym tłumikiem. Przejechał obok mnie, tak głośno, że nie dało się wytrzymać. Dlatego nie pomogę w tak głupiej sprawie, chyba zresztą jak większość.

Niech przejedzie koło Policji, ha, wtedy będzie miał zabrany dowód za rozwiercenie tego.

Prostszy sposób to zdjęcie tłumika, mojemu koledze akurat tłumik się złamał na kolanku. słychać go z 200m jak dla mnie to jest straszna wieś, nie wywiercaj dziur lepiej kup poprostu tłumik sportowy.