Jak i gdzie wywiercić dziury w tłumiku?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #41402
    agalyba1997
    Użytkownik
    • 2
    • 2Postów:

    Witam. Mam skuter 4t i chcę wywiercić tłumik, ale niestety nie wiem w jakim miejscu i ile ma być tych dziur. Bardzo serdecznie prosiłbym o zdjęcia, pokazujące te miejsca, ponieważ jestem troszeczkę “zielony” jeśli chodzi o te sprawy.
    Z góry bardzo wszystkich dziękuję i pozdrawiam, agalyba1997 🙂

    #41403
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    A po co w tłumiku chcesz wiercić dziury?

    #41405
    Jakub100001
    Użytkownik
    • 13
    • 582Postów:

    Nie żebym chciał kogoś obrazić, ale wiercenie dziur kwalifikuje się do wiejskiego tuningu tuż po neonach z odpustu.

    #41407
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    Jakub100001 napisał:

    Nie żebym chciał kogoś obrazić, ale wiercenie dziur kwalifikuje się do wiejskiego tuningu tuż po neonach z odpustu.

    I po buczącym pseudo – “ałdio” pod kanapą o mocy 400W 🙂

    #41408
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    A tak w ogóle to planuję sobie założyć neon… Ale taki prawdziwy, świecący na drogę w około skuterka. Ma służyć podświetlaniu drogi przed skuterem i po bokach – czasem się przyda przy wjeździe w nocy do garażu (zawsze coś może leżeć na podłodze a wolałbym nic nie najeżdżać) albo przy jeździe po różnych kniejach gdzie zdarza mi się wjeżdżać.

    #41409
    barteklodz
    Użytkownik
    • 0
    • 783Postów:

    agalyba1997 napisał:

    jestem troszeczkę “zielony” jeśli chodzi o te sprawy.

    w takim razie zostaw jak jest bo go nie wyregulujesz
    po za tym nic to nie da poza zmarnowanym prądem i stępionym wiertłem

    #41410
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:
    #41413
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • 2 527Postów: