Jak dobrze wyregulować gaźnik?

Od jakiegoś czasu mój skuter 4T pali jak smok,myślałem że benzyna mi ucieka ale jednak okazało się że nie.Dlatego zacząłem regulować śrubką od mieszanki oraz tą od obrotów.Ustawiłem śrubkę od mieszanki na 1,75 obrotu i silnik ładnie pracuje.Przejechałem się 30 km i spalił mi litr paliwa,czyli tyle samo jak przed regulacją,do tego zaczął szarpać przy dodawaniu gazu.Czy ktoś mi pomoże z tym problemem?

Filtr powietrza wyczyść.

Mam nowy filtr powietrza

może coś ze ssaniem, nie łączy wtyczka albo w ogóle ten zawór od ssania się spierdzielił

CactusMan napisał:
Przejechałem się 30 km i spalił mi litr paliwa,czyli tyle samo jak przed regulacją,do tego zaczął szarpać przy dodawaniu gazu.Czy ktoś mi pomoże z tym problemem?

Pływak nie zawiesił się? Pompka paliwa nie jest uszkodzona? Nie zmieniałeś dyszy w gaźniku na większa?

Po pierwsze, zatankuj pod korek.
Zrób jakąś określoną okrągłą ilość kilometrów, np 50, normalną spokojną jazdą. Potem znowu zatankuj pod korek i zobaczysz ile Ci wejdzie paliwa. Wylicz średnią i będziesz wiedział ile pali. Jak ok 2.5-3 litrów na 100 to raczej normalnie.

Panowie a jest jakaś norma w ustawianiu tej śrubki mieszanki ? Ile powinno być obrotów żeby było optymalnie?

Powiem tyle na temat regulacji gaźnika, czy mam wkreconą śrobke na maxa czy odkreconą 3 obroty tak samo jedzie i pali mi 3l/100km. Juz nie mam sily regulowac gaźnika.
Pozdrawiam cierpliwych.

jak zrobiłeś 30km i spalił ci litr to norma. czyli pali tak około 3,5l na 100km tak jak praktycznie każdemu. Jak chcesz zeby mniej palił to zmien dysze na mniejszą :)