Italjet millenium 125 coś się dzieje yamaha dt 125

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #620853
    Tony Stark
    Uczestnik
    • 1
    • 4Postów:

    Witam ,jestem nowy wiec jakoś się przedstawię. Od 2 tygodni zacząłem intensywnie interesować się skuterami z racji ze stałem się nabywca skutera(dodam ze koleszko znajomy powiedział ze 250€ na remont silnika dał i za tyle go kupiłem ) ze zdjętymi plastikami i bez rurki paliwa .mimo ze to mój pierwszy motor uporalem się z problemami bez problemu. Pokonałem skuterem może 2 km i mi się zagrzał (miałem wodę zamiast płynu mój błąd i może braki w oleju )poczekałem ,to tamto, ale nie dojechałem do domu .kupilem płyn olej filtr powietrza .trochę jeździ trochę nie ,grzeje się ,mam brązowawy osad pod korkiem płynu chłodniczego i śmierdzi paliwem nie trzyma obrotów naczytałem się na necie i wynika na to ze to USZCZELKA GŁOWICY .czy jeśli to nie tylko ta uszczelka to z jakimi wymianami mógłbym się liczyć ? Skąd zamawiać podzespoły? czy możliwe jest aby skuter wyciągał 120 na blacie ma 140?
    Pozdrawiam

    #620855
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    od tyłu. skuter może POKAZYWAĆ 120 ale to nie jest 120 – realnie 125tki jadą około 105, nieliczne 110. Inna sprawa że przy stanie jaki opisujesz to raczej nawet na te vmax nie bardzo masz szanse.
    Masło w płynie chłodniczym oznacza że olej miesza się z płynem chłodniczym. Mieszać się może w dowolnym miejscu gdzie te dwa płyny są koło siebie. Uszczelka pod głowicą to najprostsza i najtańsza opcja. Inne są gorsze bo to pęknięcia w materiale głowicy, w uszczelnieniu pompy.. itd
    Jest szansa że przegrzałeś głowicę i się wygięła. Samo to że była woda raczej nie było powodem – raczej jej niedobór lub jakaś niesprawność układu (za niskie ciśnienie, coś niedrożne, padający termostat..itd).
    Cześci się kupuje tam gdzie się da. Od internetów po niestety autoryzowany serwis.
    Poza tym nie wiem czy rozmawiamy o italjecie czy o DT bo jakoś tak zamotałeś

    #620867
    Tony Stark
    Uczestnik
    • 1
    • 4Postów:

    Dzięki Wombat za odp ,szacun! sadzilem ze yamaha dt to typ mojego silnika . ciezko znaleźć części do mojego skutera częściej czy wystarczy wyszukać części do silnika yamaha 125 4 stroke /4t ?.mieszkam w Holandii i mam tutaj taki serwis skuterowy gdzie myślałem go w ostateczności oddać ale pewnie naprawa tyle co skuter albo i wiecej .skuter jeszcze jako tako dyga pali za 2-3 razem chodzi minutę 2 I Gasnie na drodxe podobnie jade a gdy się zatrzymam chodzi ale nie mogę zwiększyć nim obrotów gdy zwiększam tak aby ruszyć zaczyna gasnąć .po chwili ciężko go odpalić trzeba odczekać chwile.ziomek dobrze mówił żeby najpierw wszystko dobrze ogarnąć :p majster poradzisz cos?

    #620869
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    ja dalej nie wiem czy italjet czy yamaha DT

    ale zasadniczo to ci radze odstawić go do kogoś kto ogarnia i mu za robote zapłacić. ew zmienić sprzęt na taki co działa skoro to podobne koszty.

    #620872
    Tony Stark
    Uczestnik
    • 1
    • 4Postów:

    Italjet millenium 125

    #620873
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    bo to sie rozglądaj za gratami silnikowymi od yamahy majesty 125

    #622030
    Tony Stark
    Uczestnik
    • 1
    • 4Postów:

    Wombat dzięki za wszystko ! Ja nie mam czasu na razie na motor i na weekend go zaprowadzę do mechanika bo to akurat spoko rzecz tu w holi i wszystkie opłaty na rok .naprawiac mi się go nie chce ,samo czekanie na części :p napisze jeszcze ile co i jak
    Pozdro

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button