Instalacja elektryczna 139QMB

Witam.Kupiłem nowa wiązke instalacji elektrycznej do GY6 139QMB lecz ani jedna kostka nie pasuje tam,przewiduje żę nowy typ instalacji elektrycznej.Prosiłbym o schemat tylko przedniej instalacji(chodzi mi o wszystko co jest obok swiateł:przerywacz,przelaczniki swiatel itp.)z góry dziękuje :)

wpisz w google grafika: schemat skuter 4T
i masz

i mam same po angielsku niemiecu etc

ja mam po polsku np z elektroda.pl jakieś mam też chyba w swojej galerii tu na forum.
ale większość jest po angielsku i nie jest to wielki problem bo trzeba znać 6 kolorów po angielsku i wiedzieć że relay to przekanik, fuse to bezpiecznik a main switch to stacyjka. Zresztą zawsze sobie można słowa google tłumaczem przetłumaczyć. Nie jest to wielka praca

Niestety, ale sprawa z zakupem nowej wiązki do skutera nie jest taka prosta jakby się zdawało. Owszem, po sieci krąży schemat jednej z popularniejszych wiązek stosowanych w skuterach, ale rzeczywistość jest inna. Osobiście spotkałem się z kilkoma typami rozwiązań instalacji. Zwłaszcza Baotiany lubują się w udziwnieniach instalacji. Na przykład ostatnio naprawiałem ładowanie w skuterze Baotian, w którym światła były zasilane nie ze statora, ale z akumulatora, ale żeby było śmieszniej poprzez przekaźnik załączany prądem przemiennym. Spotkałem się też z rozwiązaniami, gdzie gaszenie skutera było realizowane poprzez przerywanie obwodu kabla impulsatora, a nie klasycznie poprzez masę. Dodatkowo sprawę komplikuje różny układ kostek połączeniowych wszelkich włączników i kabli. Kilka typów regulatora napięcia, modułów CDI, itp. W hurtowniach jest dostępnych kilka typów wiązek i kilkanaście przełączników zespolonych, ale w przypadku konieczności wymiany całej wiązki rzadko udaje się dobrać instalację w 100% kompatybilną.

tak, ja też nawet z junaka nie dostałem 100% pokrywającego się z moją instalacją schematu. Ale tego nie przeskoczysz.
Aczkolwiek schematy są dla ludzi którzy jako tako umieją je czytać wiec lepiej mieć schemat zgodny w 90% i umieć rozpoznać i zidentyfikować różnice niż żaden.
Do mojego 2T najbardziej pasował schemat z jakiegoś bliżej niezidentyfikowanego 4T z neta.
Ja do tematu podchodzę tak że skupiam się na detalu - np iskrownik. patrze jakie mam kolory kabelków i ile i szukam wśród kilku schematów tego najbardziej przystającego. Jak znajde to sprawdzam z kolei czy regulator się też zgadza ilością wyprowadzeń i kolorami i zakładam że to mniej więcej to. Reszta na czuja
Wnerwia mnie np fakt że schematy czesto nie zawierają np informacji o czujniku prędkości obrotów sprzęgła (blokady na tym bazują). Wszyscy piszą o różowym kabelku a u mnie dyndał niebiesko-biały. I ani śladu po nim na żadnym schemacie