Ostatnio miałem zatarty cylinder więc wymieniłem z 50ccm na 70ccm po czym gdy chcialem sprawdzicz czy wszystko gra i się przejechać nie mogłem ruszyć z miejsca a obroty wchodziły na wysokie tak jak bym jechał ze 40km/h.
z tego co czytałem może być to sprzęgło więc je wymienie ale kieruje sie do was z pytaniem co to może być gdy wymiana sprzęgła nie pomoże? mortwią mnie również te nie równe obroty bo gdy dodam gazu to chodzi jak “dziki” (regulowałem gażnik, nie pomogło) z góry dzięki za pomoc!
regulacja napędu. inny cylinder - to kompletnie inne nastawy (rolki) wariatora
w takim razie ilu gramowe rolki powinienem nabyć by wszystko dobrze się zgrywało?
Nie ma reguły . Kup kilka zestawów o różnej gramaturze i testuj
jakiej firmy to 70 tam wsadziłeś ? jaki masz gaźnik 12 16 17,5 mm ? dysze zmieniałeś ? jaki wydech ?