Inca lambros – czujnik oleju w dozowniku
- This topic has 52 odpowiedzi, 6 głosów, and was last updated 11 years, 2 months temu by Lukario.
- AutorWpisy
- 22 października 2012 dnia 09:39 #85554
Witam!
mam następujący problem. Cały czas miga mi lampka niskiego stanu oleju w dozowniku
Inca Lambros seria 2t12 listopada 2012 dnia 17:28 #87479wypnij go i przeczysc styki.
12 listopada 2012 dnia 20:44 #87506szczerze?… u kolegi w zico simpli dioda migała pomimo że olej był i po przejechaniu “na miganiu” jakiś 300 km skuter się zatarł 😛 okazało się że pompka się popsuła. Cylinder, tłok i jakieś uszczelniacze po 4000km były do wymiany, być może u ciebie jest inaczej, może wystarczy coś oczyścić , ale mówię i ostrzegam jak było u znajomego.
13 listopada 2012 dnia 19:36 #87592chyba pompka bo tydzień temu mi ciśnienie na cylindrze uciekło do prawie zera a mam 3248km
13 listopada 2012 dnia 19:37 #87594wcześniej lałem także olej do zbiornika więc przejechał mi prawie 1000km raz zapomniałem i się skończył :/
13 listopada 2012 dnia 19:43 #87598Rozumiem że w chwili obecnej zbiorniczek jest pełny oleju ?
13 listopada 2012 dnia 22:33 #87639tak pełny
13 listopada 2012 dnia 22:51 #87644To tak jak Krzysiek napisał : wymontuj i przeczyść.
13 listopada 2012 dnia 23:28 #87648ok zobaczę ale skutera i tak już nie odpalę
14 listopada 2012 dnia 00:01 #87650czemu? nie odpala?
14 listopada 2012 dnia 06:17 #87652Na twoim miejscu robil bym juz sam mieszanke.
lukario
dlatego “chyba pompka bo tydzień temu mi
ciśnienie na cylindrze uciekło do prawie
zera a mam 3248km”14 listopada 2012 dnia 08:03 #87656Nowa pompka kosztuje w granicach 40 – 50 zł. Kup, wymień i już. Styki czujnika też możesz przeczyścić i lekko przygąć, to nie poszkodzi.
14 listopada 2012 dnia 14:58 #87676najpierw musze go rozebrać i zobaczyć co w końcu z cylindrem i tłokiem zie stało bo pierwsze co mi na myśl przyszło to że pierścień sie zamknął na tłoku
16 grudnia 2012 dnia 23:01 #98699A więc tak to była ta chole*** pompka oleju. Tłok, cylinder, ogólnie cały zestaw musi być nowy. Pompki nie kupuje a więc olej będę dozować sam do paliwa.
25 grudnia 2012 dnia 19:22 #99348maras łatwiej i kelepiej pompke wyminic niz samemu robic mieszanke tymbardziej ze ona musi zawsze z godz najmniej oddstac
26 grudnia 2012 dnia 11:49 #99415To, że godzinę musi odstać to pierwsze słyszę ale jeśli w układzie była pompka i wymyślił tak sztab naukowców to nie po to żeby ktoś ją sobie teraz usuwał. Kup nową i wymień. Jeśli nie wiesz jak – pytaj.
W jakim stanie jest stary cylinder? Może wystarczy zmiana tłoka z pierścieniami… Ja kupiłem Meteora i dałem do oryginalnego cylindra – jest git.
26 grudnia 2012 dnia 12:11 #99420dozownik to wymysl chinczykow, jedno male zanieczysczenie i cieka rureczka od oleju sie za tyka i mamy po cylindrze.
KrzysiekP, z jakiego powodu ma odsta tą godzine?
26 grudnia 2012 dnia 14:38 #99435Ciekawe czy Kymco i inne markowe skutery wywodzą się z chińskich, że we wszystkich są te dozowniki… Hihi… A dobry filtr oleju załatwia sprawę. Ja mam takowy i rzeczoną pompkę również w Najbardziej Psującym Się Skuterze Roku 2010 czyli Ince Street i jakoś nigdy kłopotów nie miałem…
26 grudnia 2012 dnia 15:55 #99444W kymco to moze wieksze rurki sa ale w chinskim skuterze dozownik to samobojstwo
26 grudnia 2012 dnia 20:35 #99516Ja od zbiorniczka przez filtr do pompki mam rurkę o średnicy 6 mm, a za pompką 3 lub 4 mm. I jakoś działa bez zarzutu.
26 grudnia 2012 dnia 20:59 #99520A u mnie rurka do dozownika miala moze 1-2 mm 😐
26 grudnia 2012 dnia 21:11 #99526domi zbyt cienka
26 grudnia 2012 dnia 21:19 #99528Najlepiej jest pozamieniać na grubsze i dać dobry filtr. I używać nie za gęstego oleju.
26 grudnia 2012 dnia 21:25 #99530Kisiu1981 napisał:
Najlepiej jest pozamieniać na grubsze i dać dobry filtr. I używać nie za gęstego oleju.
Wtedy silnik dostaje więcej oleju czy jak?
PS: chodzi o filtr paliwa?26 grudnia 2012 dnia 21:40 #99534lukario jest latwiejszy przeplyw oleju. to tak jak z rurami wodnymi im wiekszy przekroj tym lepszy przepływ
26 grudnia 2012 dnia 22:20 #99538KrzysiekP napisał:
domi zbyt cienka
a taka byla seryjnie.
28 grudnia 2012 dnia 11:55 #99724olej klasy FC i półsyntetyk jest najlepszy obecnie do skuterów z automtycznym dozownikiem, marka oleju nie jest zbyt istotna
28 grudnia 2012 dnia 16:17 #99745A ja teraz zastanawiam się nad rodzajem oleju. Zostanie dozownik, nie wywalam go. Skuter nie jest już do końca seryjny. Moduł zapłonowy zostanie wstawiony całkowicie odblokowany więc będzie kręcił się ile wlezie. Z nowym tłokiem jest mniejszy luz między pierścieniami a cylindrem i kompresja jest trochę większa niż było fabrycznie. Pierścienie są grubsze. Zastanawiam się czy lać syntetyczny czy półsyntetyczny i ile mi obrotów wykręci (wydechu nie zmieniam).
28 grudnia 2012 dnia 16:35 #99747Nie znam się za bardzo na 2T , ale na moje oko to właśnie od tłumika zależy jakie silnik osiągnie maksymalne obroty to działa na bardzo podobnej zasadzie jak wałek rozrządu w silniku czterosuwowym im bardziej sportowy tym moc maksymalna jest na wyższych obrotach.
28 grudnia 2012 dnia 16:53 #99750Mi nie zależy na wykręcaniu nieziemskich obrotów tylko jestem ciekawy czy starczy półsyntetyk czy po prostu dwa dni w miesiącu nie pić piwa i zaoszczędzoną w ten sposób kasę dołożyć do syntetycznego oleju…
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.