Huatian ht50qt-25 nie chce odpalic (2t)

Witam.
Chcialbym odrazu zaznaczyc ze jestem tu nowy i nie do konca wiem czy w dobrym dziale prosze o pomoc jesli nie to mam nadzieje ze zrozumiecie.
Mianowicie mam problem z moim skuterkiem Huatian ht50qt-25. Odrazu mowie ze jestem zielony w tych sprawach i chcialbym aby ktos mi doradzil tylko co moze byc nie tak zeby przypadkiem mechanik mnie w wała nie zrobil :]
Ostatnio jechalem skuterkiem do pracy i niedaleko domu wjezdzajac pod gorke nagle motor stracil moc. Po ponownym odpaleniu jego maksymalne obroty to byly 2 tys. Nawet kolo tylne nie mialo sily sie ruszac ;/ Wrocilem nim do domku, kilka prob odpalenie i nadal to samo. Postanowilem ze na nastepny dzien zaprowadze go do mechanika ale juz wogole nie chcial odpalic. Naprawde nie znam sie na tym i moze ktos mi cos tutaj doradzi co moze byc nie tak. Zalaczam tez filmiki jakie udalo mi sie zrobic (przepraszam za jakosc)

http://www.youtube.com/watch?v=5rkv2SPVglo

Na tym filmiku jeszcze motor odpalal ale tak jak pisalem osiagi tylko 2tys obrotow ;/ Na filmie trzymam gaz na maksa

http://www.youtube.com/watch?v=GSqnkN2es6E

Na tym filmie juz poprostu niechce odpalic ;/

Motor chinskiej produkcji Huatian ht50qt-25 (2t)
Przebieg : 65640
Jedyne co zrobilem to wymienilem swiece na nowa bo byla zalana jakby od wody.
Akumulator naładowany

Pozdrawiam

jeśli przebieg jest 65 tyś km jum 6,5 tyś km to możliwe że pierścienie są nieszczelne albo cylinder stracił kompresję albo został przytarty powodów może być dużo

to moze byc bardzo duzo rzeczy , nie jestem w stanie okreslic na odleglosc.

Zapamiętaj na zawsze : gdy silnik nie chce zapalić zacznij od sprawdzenia czy jest : iskra, paliwo, powietrze, kompresja. Jeśli te 4 rzeczy są nie ma możliwości aby silnik nie zapalił. Zacznij od sprawdzenia świecy i czy do gaźnika dochodzi paliwo.

Dopiero teraz mam czas napisac.