Portal Motocyklowy Jednoślad.pl

Społeczność

Zaloguj się lub zarejestruj w Jednoślad.pl:  

Zarejestruj się

Honda Vision 50 - Wariator

Dział: Tuning Dodano 3 lata temu





  1. Lupus

    Mam zamiar wymienić seryjny wariator w mojej Hondzie na Polini Hi-Speed i tu moje pytanie ,jakie będą z tego korzyści? Pojedzie 60 km/h i będzie miał więcej mocy?

    Napisano 3 lata temu, przez Lupus, Postów: 16, Użytkownik Link do wypowiedzi


  2. Anonim

    60 to on powinien jechać już po ściągnięciu kagańca :)

    Napisano 3 lata temu, przez Anonim, Postów: 3141, Link do wypowiedzi


  3. Lupus

    Tyle że w serwisie Hondy facet powiedział że Vision nie ma kagańca jako takiego tylko że jest konstrukcyjnie przystosowana do jazdy 45 km/h i jedynie wymiana wariatora może dodać jakieś 10-15 km/h.Tylko chodzi o to czy moc będzie większa, co jest ważne przy podjazdach(zwłaszcza w 2 osoby)

    Napisano 3 lata temu, przez Lupus, Postów: 16, Użytkownik Link do wypowiedzi


  4. Anonim

    Nie sądzę, żeby mu moc wzrosła. Ale swoją drogą to dziwna konstrukcja. On chyba na wtrysku jest. Dość drogi. I nie można szybciej jak 50 km/h.
    To już chyba bym chińczyka wolał, każdy praktycznie te 80 pojedzie :)

    Napisano 3 lata temu, przez Anonim, Postów: 3141, Link do wypowiedzi


  5. tmielcarz

    Lupus napisał:

    Tyle że w serwisie Hondy facet powiedział że Vision nie ma kagańca jako takiego tylko że jest konstrukcyjnie przystosowana do jazdy 45 km/h i jedynie wymiana wariatora może dodać jakieś 10-15 km/h.Tylko chodzi o to czy moc będzie większa, co jest ważne przy podjazdach(zwłaszcza w 2 osoby)

    Od wariatora moc nie rośnie. On pozwala tylko lepiej wykorzystać dostępną moc zwiększoną innymi metodami (np. w 2T poprzez zmianę wydechu, a w 4T poprzez powiększenie pojemności).

    Honda NC700S
    Yamaha Neos | Malossi Sport 70cc | LeoVince ZX | Malossi Multivar | Malossi Fly Clutch | Dellorto 17,5 - SPRZEDANY
    Keeway Speed 150 - SPRZEDAM
    Napisano 3 lata temu, przez tmielcarz, Postów: 147, Użytkownik Link do wypowiedzi
  6.  




  7. Anonim

    Też mi się tak wydaje, zmień sobie cylinder na 72 i poczujesz różnicę.

    Napisano 3 lata temu, przez Anonim, Postów: 3141, Link do wypowiedzi


  8. Kisiu1981

    Nie radzę grzebać przy silniku w tym skuterze. Wtrysk podaje określoną dawkę paliwa przystosowaną do nominalnej pojemności. Zmiana na 70 tylko pogorszy sprawę. W życiu bym tej Hondy nie chciał tknąć palcem. Jak coś tam się schrzani to koszty astronomiczne.

    Napisano 3 lata temu, przez Kisiu1981, Postów: 4671, Użytkownik Link do wypowiedzi


  9. Anonim

    Nie mówiłem, żeby sobie sam to zrobił :)

    Napisano 3 lata temu, przez Anonim, Postów: 3141, Link do wypowiedzi


  10. Lupus

    Chcę żeby pojechał te 55 - 60 km/h bo to wszystko czego w tej chwili oczekuję od jednośladu (planuję za jakiś czas przesiąść się na coś większego):P

    Napisano 3 lata temu, przez Lupus, Postów: 16, Użytkownik Link do wypowiedzi


  11. Ropus12364

    witam jestem nowy na forum:-) a tak do tematu honda vision leci ,,podobno" 60-65 km/h.podobno bo ma blokade na przekładni o czym była mowa w teście skuterowo.com.pozdrowienia:-)

    Napisano 3 lata temu, przez Ropus12364, Postów: 3, Użytkownik Link do wypowiedzi

Odpowiedz

Musisz się zalogować, żeby napisać odpowiedź.
Nie masz konta? Zarejestruj się



Honda Vision 50 - Wariator: Śledź to forum za pomocą RSS

Ważne

Polecane porady, testy, opinie...

Manfred Westermann: Najstarszy weteran trialu, ma 84 lata

Manfred Westermann: Najstarszy weteran trialu, ma 84 lata

05 Marzec 2015

Manfred Westermann od ponad 61 lat jeździ na motocyklu. To najstarszy Niemiec uprawiający trial motocyklowy. 84-letni Wastermann jest emerytowanym dekarzem. Jego pasja i determinacja jest godna zobaczenia.

Motocykle Wideo0 opinii

Szereg nowości od BCD, z ekskluzywnej serii do tuningu optycznego

Szereg nowości od BCD, z ekskluzywnej serii do tuningu optycznego

20 Czerwiec 2008

W tym tygodniu firma BCD, produkująca części głównie do tuningu optycznego, wypuściła na rynek szereg nowych produktów dzięki którym wasze skutery mogą posiadać bardzo ładne oraz wyróżniające detale. Pierwszą nowością na rynku jest nakładka na kierownicę typu DownHill (BMX).

Skutery Wiadomości0 opinii

Progi Zwalniające w Polsce...

Progi Zwalniające w Polsce...

25 Marzec 2013

"To nie takie proste" - to bodaj najkrótszy opis dzisiejszej Polski. Praktycznie nic się przecież "nie da", są obiektywne trudności, miało być inaczej, ale wyszło jak wyszło itp... Jak chodzi o Polskę drogową sprawa się jeszcze bardziej gmatwa bo to nie tylko "nie proste" ale i garbate, wklęsłe, poszarpane, dziurawe i wybrakowane.

Motocykle Opinie7 opinii

Portal i Forum Motocyklowe Jednoślad.pl

Portal i forum motocyklowe Jednoślad.pl wykorzystuje pliki sesji cookie. © 2005-2016 Wydawca: Jednoślad.pl. Grupa OnAir!, 01-231 Warszawa, Płocka 5a, Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone. Jednoślad.pl to funkcjonujący od 2005 roku portal motocyklowy oraz forum dla sympatyków skuterów, maxi skuterów 125 ccm, motorowerów i motocykli 125 ccm.