Honda nsr vs cbr 125 ! ! !
- This topic has 12 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 15 years, 1 month temu by Anonim.
- AutorWpisy
- 27 stycznia 2009 dnia 16:56 #252163AnonimGość
- 4 533
- 89 923Postów:
Witam,
Jaka jest różnica w parametrach w frajdzie z jazdy między tymi dwoma motorami.
27 stycznia 2009 dnia 17:04 #252164AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Honda cbr mało pali, ładny dzwięk, jest wolniejsza od nsr i jest znacznie mniejsza. Cbr osiąga okolo 130 nsr natomiast 160 przy czym do 100 ma okolo 7-8 s.Nsr pali dość dużo bo około 7L, jest wygodna czego o cbr nie mogę powiedziec ale to zależy od twoich gabarytów
27 stycznia 2009 dnia 17:05 #252165AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Frajda jazdy – to jakiś parametr?
Zależy to od tego kto co woli, jak mu lepiej, wygodniej27 stycznia 2009 dnia 19:17 #252166AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
CBR to 4T czyli żywotniejsze, mniej palące, wolniejsze
a NSR wprost przeciwnie …Oczywiście nie przestrasz się co do tej żywotności bo nsr też jest dobra :]
27 stycznia 2009 dnia 20:40 #252167AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Jeśli będziesz utrzymywać moto za włąsne ciężko zarobione pieniądze to weź lepiej CBR bo jest o wiele ekonomiczniejsza od NSR. Ale za to będziesz miał słabsze osiągi no i według mnie wygląd. Ta wersja po liftingu wygląda nawet ciekawie ale to oponki… Za to NSR to według mnie najładniejsza 125ccm 😛
Jak jesteś wysoki i szeroki to na CBR będziesz wyglądać masakrycznie śmiesznie 😀
28 stycznia 2009 dnia 00:01 #252168AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Co tu w ogóle porównywać 2T z 4T , to zupełnie inne motorki , każdy ma plusy i minusy i nie można jednoznacznie stwierdzić i polecić Ci któryś bo ty musisz wiedzieć do czego będziesz go używać.
Jak napisali poprzednicy ekonomia vs osiągom.
28 stycznia 2009 dnia 15:20 #252169AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
cbr to raczej moto dla kobiet gdyż jest lekka nie ma za dużo mocy i nie jest za szybka porównując do nsr to żę tak powiem turystyk a nsr to typowe moto dla mężczyzn jest mocna szybka zwinna itp. a i dodam że cbr technicznie nienależ do najlepszych przy przebiegu 10k lubi się psuć dużo rzeczy a w nsr wszystko luks jedynie po ok 20k wymienić tłok i można śmigać dalej
28 stycznia 2009 dnia 17:42 #252170AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
7beat miałeś kiedyś doczynienia/interesowałeś się tymi motorami ? Czy może po prostu sobie to ubzdurałeś … ( a cooo może ktoś uwierz ) – bo mi to wychodzi na to 2-gie …
7beat napisał:
cbr to raczej moto dla kobiet
Przez to że jest słabsze niż 2T ?
7beat napisał:
cbr technicznie nienależ do najlepszych przy przebiegu 10k lubi się psuć dużo rzeczy
Taaa no na pewno… Nie dość że to 4T to jeszcze Honda … Przecież to Chinol :]
Koleś ! To niema prawa się psuć !7beat napisał:
w nsr wszystko luks jedynie po ok 20k wymienić tłok
Woaha no ja ci życzę powodzenia :] co 20k to się wymianie w DT ( ok. 20-40k zależy od użytkowania ) w NSR przy normalniejszym użytkowaniu masz co 15k do wymiany …
28 stycznia 2009 dnia 19:27 #252171AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
7beat, pier[…]sz 👿 RudY ma rację. Opisujesz tą cbr, jakby to jaki chinol był. Fakt, może nie ma tyle mocy, żeby z nsr’ką konkurować, ale przegięciem jest pisanie takich bzdur, że się sypie po 10k km. Toż to Yamaha 4T! Trzeba sporo więcej nakręcić(40k km), żeby się zaczeło psuć.
_______
Toż to Yamaha 4T!
Toś palnął 😀 To Honda ;] RudY
28 stycznia 2009 dnia 19:47 #252172AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Jeśli interesuje Cię wygląd, wygoda, małe spalanie, 4t… to Yamaha R125
28 stycznia 2009 dnia 21:44 #252173AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
excent napisał:
to Yamaha R125
jeśli cie na takowa stac…
za jedna r125 można kupić 2 cbrki29 stycznia 2009 dnia 15:11 #252174AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
@up
Wiadomo ;>@the_masa_qkazu
Jaki ‘przedział rocznikowy’, stan Cię interesuje?30 stycznia 2009 dnia 12:52 #252175AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Tak się zastanawiam czy ten koleś tu jeszcze zagląda xD bo my się produkujemy a on Cicho siedzi xD
Swoją drogą jeśli on porównał te nieszczęsne motorki (2T i 4T) to ja osobiście brałbym NSR kij że po 10-15tyś się Tłok zmienia i uszczelki , ale w sumie według mnie większa frajda, bo ja osobiście zawsze należałem do ludzi pragnących poczuć moc i szybkość a na CBR bym się nie spełnił mentalnie xD
Wybór należy do niego !
R125 Piękny motorek miałem okazje się zjechać na nim, nie wiem jak w CBR przyśpiecha ,ale R125 zbierała się całkiem przyzwoicie i wygląd bije na głowę CBR a nawet NSR 🙂
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.