Honda NSR jc22 vs Honda CBR

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #205262
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam.

    Mam problem. Będę przesiadał się z Aprili RS 50 na 125. Moja uwagę przykuła Honda NSR jc22. Nie ukrywam, że przemawia do mnie ta moc maksymalna 30KM no i do tego ten super wygląd… Jednakże, najmłodsza z 2003r., więc jak wiadomo ogromne przebiegi. Silniki przecież dobre, ale nie chciałbym kupować jakiegoś starocia. Lecz na alledrogo na prawdę z 1998r. itp można znaleźć zadbane maszyny. Ciągnąc moją dywagację dalej… Są jeszcze CBR 125. Z wyglądu przypomina mi to nijako rower… Ogólnie to średnio mi się to podoba, a mógłbym rzec, że praktycznie wcale… Ale ze mnie esteta jak z koziej d* trąba, dla mnie ma jeździć, a nie wyglądać. Do tego moc maksymalna 15KM czyli jak się domyślam po całkowitym odblokowaniu.. Połowę mniejsza… Roczniki już zjadliwe, przebieg tak samo.. Wiadomo, młodsze. NSR’ek ostatnio jak na lekarstwo z mazowieckiego, bo co prawda szukam głównie z mazowieckiego, bo nie za bardzo się układa mi lecieć po nią do Zakopanego czy na Hel.

    Przyglądam się również Aprili RS 125, ale miałem 50 taką… Poza tym NSR’ka jest piękna 😀

    Chciałbym znać Waszą, drodzy forumowicze, opinię na ten temat, i co byście wybrali. Nie ukrywam, że ta moc do mnie przemawia najbardziej… Najeździłem się 50, to to miało ze 3KM, to wiadomo co to było, i jestem już tym znudzony, aczkolwiek zadowolony, bo wiele się nauczyłem. Nie chcę zapier* 300km/h ale żeby miało to siłę jechać i w ogóle. No wiadomo o co mi chodzi.

    Proszę o pomoc!

    Z góry dziękuję !

    Pozdrawiam ! ; )

    #205263
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    cbr to 4t

    no itak jak wspomniałes wygląda jak rower , v-max oko 120

    i na pewno cbr’ka jak to 4t spali duuzo mnie niz nsr które jest wstanie wyciągnać ok 160 🙂

    #205264
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jak jesteś wyższy chłop to rozglądaj się za rs 125 będzie ci na niej wygodniej ;p nsr to dobre motory mało awaryjne motory ale dla niższych osób a aprilia też nie powinna sprawiać kłopotów jak była w dobrych rękach 😉 polecił bym ci cagive miał sprzęt z ich stajni jeśli chodzi o moc bez konkurencyjna ale jak ktoś o nie nie dba to jest lipa ;/

    #205265
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Bierz nsr i będziesz zadowolony 😀 Mimo ze kupiłem pulapke taka to i tak ja uwielbiam juz 😀 i nie mogę się doczekac kiedy sobie przycisne 😀 Chyba ze wolisz spokojna jazde

    #205266
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Cagivy mi się jakoś źle kojarzą… To 7 biegowe ? 😛 Nic nie będzie dobre jak nie dbasz…

    No właśnie, cbr 4t… Wiesz wrona, 120 a 160 jest różnica, a przy takiej cenie PB, to nie robi mi różnicy czy spali 3 czy 5 czy 7.

    Tak jak pisałem, RS już miałem… Tak oo mieć to samo, tyle, że większe, ale zdecyduję się na nią, jeżeli nic nie znajdę fajnego w okolicach.

    NSR’ka może i starsza, ale w końcu to Honda, tak ? Więc powinna mieć swoją wytrzymałość, nawet niech będzie ta 10 letnia, prawda… ?

    #205267
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Więc powinna mieć swoją wytrzymałość, nawet niech będzie ta 10 letnia, prawda… ?

    Pamiętaj że to 2t 🙂

    a o cagivy trzeba tylko dbać , bo są to ładne i dobrze pokur.wiające sprżety 🙂

    #205268
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nsr’ek widuję chyba najwięcej ostatnio.
    A ja osobiście byłabym za cagivą. Ładne to to. ;D

    #205269
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Adzi0 napisał:

    120 a 160 jest różnica, a przy takiej cenie PB, to nie robi mi różnicy czy spali 3 czy 5 czy 7.

    Jestem w kurwę ciekawy gdzie będziesz latał to 160 km/h… I napisałeś że nie robi Ci różnicy czy spali 3 litry czy 7… Musisz pamiętać że przy tym twoim lataniu spalanie w nsr może podbić i do 9 litrów…
    CBR jak pali 3 litry to jest 16zł na 100km.
    NSR jak pali 7 to 37zł na 100km przy konkretniejszym dzidowaniu dojdzie spokojnie do 45 zł + olej lepszy bo gówna nie ma co lać i szybsze zużywanie się części ale wiadomo jak się zakurwia to tak jest… A powiedz mi co to jest zrobić 100 km ? NIC różnica w oszczędności pomiędzy CBR a NSR jest baaardzo duża… Bo za 35 zł robisz 100km a w cbr 200km i nie martwisz się o oleje zacieranie i inne duperele…

    Jeżeli chcesz latać jak debil i siać terror w mieście kosiarkowatym dźwiękiem to weź NSR
    Jeżeli chcesz oszczędnie i spokojnie latać weź CBR wybór należy do Ciebie. Pozdrawiam

    A OGÓLNIE TO NIE TEN DZIAŁ… BO TO JUŻ S¡ MOTOCYKLE

    #205270
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Hokster, wez mnie juz nie dobijaj tymi cenami he 😛 Ale nsr tez można ladna z malym przebiegiem wypatrzeć 😉 Ja osobisciej jak bym byl skazany na 4t to tylko MZ albo Yamaha Yzf bo yamaha to wygląda chociaz zajebiscie i dzwiek ma piekny na sportowym wydechu a Cbr kazdy wie jak wygląda…

    #205271
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No jak rower 😀

    #205272
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ja ze 125 w 4t skusił bym się varadero dźwięk wypas jest 😉

    #205273
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Hokster napisał:

    jak pali 7 to 37zł na 100km

    Jak to policzyłesą

    Kup sobie rs 125 i będziesz bardzo zadowolony.
    Ile masz forsy? Jeżeli rodzice mają możliwość to niech ci dołożą, jeżeli nie będą chętni, ale mają możliwość, powiedz że oddasz im jak sprzedasz.

    RS 125, świetny sprzęt, świetnie przyspiesza, świetnie hamuje, większość aut na mieście wypierdolisz do 3 biegu włącznie.

    #205274
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kowal napisał:

    Hokster napisał:

    jak pali 7 to 37zł na 100km

    Jak to policzyłesą

    Normalnie matematycznie… Skoro paliwo jest około 5zł niech będzie np 5,14 jak jest na mojej stacji gdzie tankuje. 7 * 5,14 = 35,98 <— masz co do 1 grosza… napisałem 37 bo nawet nie liczyłem tylko tak na szybkiego napisałem ale myśle że ta złotówka Ci jakiejś większej różnicy nie robi ?

    #205275
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kowal, cena za litr powiedzmy 5.30 zł x7 = w przybliżeniu 37 zł

    Ja bym Cię namawiał na 2t , może i więcej pali , eksploatacja etc . ale jak kupisz 4t to po jakimś czasie będzie brakowało Ci mocy a w 2t jakby nie było jest dwa razy więcej 🙂

    #205276
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kamil nie z wszystkimi tak jest… Ja mam swoją MZ 125 w 4T fakt faktem najmocniejsza 125 w 4T w swojej klasie… I mi mocy wystarcza szczególnie w mieście… W trasie… 120 – 130 leci… spalanie na poziomie 3 litrów chłodzenie cieczą… Po tym sezonie hmmm chyba bandit 600 albo SV

    #205277
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Adzi0 napisał:

    przy takiej cenie PB, to nie robi mi różnicy czy spali 3 czy 5 czy 7

    Właśnie przy takich cenach powinno ci robić różnice ile pali moto 😀

    A co do Cagivy to powiem, że już parę razy widziałem posty, że lubią się tam sypać skrzynie biegów w tych Mito

    #205278
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No padają bo wynalazki to są straszne… 7 biegów 🙄

    #205279
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Tak tak, to że zły dział to zauważyłem, ale dopiero po dodaniu posta ;p. Niech tam ktoś przerzuci w wolnej chwili. Z góry dzięki.

    Hokster, trochę teraz mi namieszałeś… 😛 ale muszę przyznać, że masz rację…

    Jednak no… Wszystko ma swoje plusy i minusy.

    Co prawda te 160 to to jak mówiłeś… Gdzie tyle jechać… Tyle że 50 najeździłem się te 80-90… to to 120 jakoś mnie nie przekonuje… Tym bardziej, że ja moto to mam bardziej w trasę, niż w miasto… Może i ktoś sobie pomyśleć, że nie wiem co mówię, ale tak czuję..

    Do tego, 4t w moto mi się nie podoba… I ten ‘rowerowaty’ wygląd. Z kim bym nie gadał, to jednak mimo wszystko radzi mi NSR’ke… Ale znowu znajdę jakoś zajechaną.. to mam wszy i nie rosnę taki biznes… -.-

    Czuję się jak baba w sklepie… Nie wiem co kupić… Masakraaaa -.-

    EDIT:

    Co do kasy, to ze sprzedaży RS 50 jakieś min 4 500 na pewno wezmę, nawet liczę na więcej ; p do tego rodzice mi mają dołożyć… ale wiadomo, że nie wyjmą mi 10 000 PLN i kupią z salonu, chociaż to głupota wg mnie ;p. Jakieś 5 500 – 6 000 PLN. W tych granicach.

    #205280
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Adzi0 napisał:

    Tym bardziej, że ja moto to mam bardziej w trasę, niż w miasto… Może i ktoś sobie pomyśleć, że nie wiem co mówię, ale tak czuję..

    No to tym bardziej 4T jak w trase… 2T nie lubi być trzymane ciągle na tych samych obrotach… Mniej spali. Nie będzie Cię bolał łeb od dźwięku 2T (zaraz Wrona zacznie pisać że to najlepszy dźwięk na świecie :D) I SPALANIE… i po co Ci to 30 pare koni w trase ? Rozumiem wyprzedzania ale wież mi na 4T też się wyprzedza

    FAKT CBR 125 urodą nie grzeszy… Ale są inne motocykle 4T… Jednak ty uparłeś się na pseudościga więc tutaj wybór motocykla diametralnie się zmienia

    JEDYNY Ścig który mi przyszedł do głowy to RIEJU RS2 125… 4T silnik Yamahy baardzo dobre sprzęty i nie wyglądają jak rower

    #205281
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Ew obejrzyj varadero 125

    #205282
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    wez pod uwage ze jezeli kupisz 2t i będziesz jezdzil na 7tys obrotach czyli okolo 120 w nsr zalezy jeszcze od zebatek to pewnie spali 4lity czyli ta predkosc tak jak w cbr na maksa a zawsze masz moc pod manetka i mozesz przycisnac i kogos wyprzedzic 😉

    Wino napisał:

    Ew obejrzyj varadero 125

    jezeli on chce na 50 rej to nei radze przedziez ten silnik wygląda poteznie w ukladzie V a po za tym chyba on mocy za duzo nie ma ? 😛

    #205283
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mocy za dużo varadero nie ma ale ma śliczny dźwięk niskie spalanie i siedzi się na niej jak na kanapie… Znam typa co z Warszawy pojechał z ojcem do Hiszpani na motocyklach jego ojciec na TDM 900 a on na Varadero 125… Dojechał bez problemów…

    #205284
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kurczak napisał:

    na 7tys obrotach czyli okolo 120 w nsr zalezy jeszcze od zebatek to pewnie spali 4lity

    Że proszę co ?!

    Kurna zejdź w NSRce ze spalaniem poniżej 5-6 litrów i mi to udowodnij …

    Jak będzie trzymał ciągle na 7miu to koło 6,5-7 litra na 100 trza liczyć !

    #205285
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    To spalanie rzeczywiście duże ;p gdzieś czytałem że NSR spala 4,5-7l/100km ;o.

    No ale w sumie to nie dziwne, co piszecie… Moc=spalanie.

    Kowal, Tobie RS’ka ile pali ? Tylko szczerze :D. Tak mniej więcej… Nie na eco driving, ani na
    zapier*, mniej więcej…

    OT:
    Kurde, fazka do Hiszpanii na moto… Trzeba o tym kiedyś pomyśleć :P.

    #205286
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Zacznijmy od początku 😛

    Chcesz jeździć tym w trasę, czy ile średnio kilometrów liczysz na tą trasę? 100? 200? 300? 500? Jak często chcesz jeździć w tą “trasę”?

    Jeżeli powiedzmy będziesz jeździł dwa razy w wakacje po 500km, a poza tym będziesz latał koło domu, to bierz sobie jakiegoś 2t(RS, NSR itp.) Spalanie może cie nie zje, uciążliwe będzie, ale jakoś przeżyjesz. Pozycję(pochyloną) za kierownicą też jakoś przeżyjesz 😉

    Jeżeli masz zamiar jeździć co tydzień, dwa w jakieś trasy rzędu 200-600km i więcej, tak samo latając wokół domu, to weź jakąś 4T. Spalanie będzie dla Ciebie przyjemne, będziesz mógł nakręcić znacznie więcej kilometrów w sezonie. Z pewnością wykorzystasz 100% możliwości takiej 125 i lepiej(bo stopniowo) podszkolisz się w jeździe na motocyklu. W 4T masz większe pole manewru wyboru typu motocykla(ścigi, TURYSTYKI, enduro). 4T mają bardziej elastyczne silniki, co w trasie jest ważne(np. po przejechaniu 300km nie chcesz, żeby ci silnik zbytnio szarpał, bo zaraz to odczujesz bólem pleców).

    Wpierw zdecyduj się, czego faktycznie oczekujesz od motocykla, a dopiero potem wybieraj spośród możliwych wariantów 😉

    #205287
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mądrze prawisz Dywersant…

    Jednak opcja jest ta 1. Aż takich tras żeby w tydzień zrobić z 500 czy 1000km to nie mam… 😛
    To zależy wszystko od chęci i potrzeby, wiadomo.

    Jeszcze czekam na tego Kowala ile mu to pali i co on powie:).

    Ostatecznie CBR odpada, jednak myślę trochę o RS’ce.

    Mimo wszystko na 90% NSR. Już wacuś w tą moc nawet… Wygląd… Nie będę jeździł rowerem :P.

    #205288
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Bardzo dobrze a na paliwo kasa się zawsze znajdzie 😀 Np zamiast kwiatka dziewczynie kupić 😉 Rs musisz wziasc to pod uwage ze remont gornej części silnika kosztuje okolo 4 tys czyli cylinder tlok a w nsr juz mniej sam teraz wymieniam cylinder + tlok 996zl

    #205289
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    RSka paliła mi 7 litra, w trasie nie przekaczając 80km/h spaliła 5

    Sprzęt był dobry,
    i to nie jest tak że “gdzie ty będziesz zapier*dalał 170km/h”, tylko jak coś jedzie 170, to i żwawiej jest wyprzedzać np. przy 110, niż wyprzedzać przy 110 jak max masz 130, to już ledwo przyspiesza.

    jak masz 6 tysięcy, to kup sobie rs, bo jest bardzo fajny sprzecik 😉

    #205290
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Kurna KurczaK ja nie wiem skąd ty bierzesz te informacje …

    Za 4 tysiące to już można RS całą kupić…

    Na pewno nie ma 4 krotnego przebicia ceny między NSR, a RS pod względem wymiany cyla, tłoka / remontu

    Adzi0 nie zastanawiaj się nad spalaniem tego, a tego bo i w NSR i RS (z tego co pamiętam) jest ten sam silnik (a na pewno bardzo podobny). Dużo zależy od jazdy ale trzeba liczyć 6-8L. Kowalowi Aerox palił 2,5 😆 to nie dziwne, że RS 5 😆

    Między RS 125 a NSR 125 jest podobny wybór jak między TZR 50 i RS 50 … czyli bierz to co ci się bardziej podoba 🙂 Bo sprzęty prawie identyczne

    #205291
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Rudy popatrz na ceny w serwisie aprili 🙂 to bd wiedzial

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button