Honda BALI 100cc po regulacjach czyszczeniu dalej pali 5,5 L

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery, Motorowery i Motocykle Honda Honda BALI 100cc po regulacjach czyszczeniu dalej pali 5,5 L

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe guliwer55 guliwer55 5 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #85821
    Zdjęcie profilowe bitteam
    bitteam
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Witam! Mam honde Bali 100cc. Kubilem ja nie dawno bo tania (mieszkam w Barcelonie tu wszystko jest drogie :). Palila od dotyku, kopa miala, to czemu nie 🙂

    Do rzeczy:
    – Po rzejechaniu 100 km okazalo sie ze spala jakies hmmm 8 litrow na 100km
    – Honda miala jeszcze jeden mankament: przy ruszaniu i do 10km/h- 15km/h gorzej pracowal silnik : szarpal, parskal i sie dusil (jak sie dobrze rozgrzal to juz lepiej ale dalej dawalo sie to odczuc)

    * Zakupilem narzedzia jakie moglem i:
    * wyczyscilem gaznik
    * wymienilem filt powietrza
    * sprawdzilem czy nie lapie lewego powietrza
    * cisnienie w ogumieniu jak w instrukcji
    * sprawdzilem automat ssania ( nie jestem do konca przekonany czy dziala poprawnie: dostaje prad rozgrzewa sie bimetal ale na wyjetym urzadzeniu nie widziem zeby jakos ta iglica sie wysuwala czekalem ze 2 min)

    – Po zlozeniu wszystkiego do kupy i odpaleniu miala takie spore pie**lniecie…
    * przyregulowalem gaznik

    efekt jest taki: pali 5,5 L i dalej sie dusi tylko pomiedzy 20km/h a 25km/h.

    Co zrobic zeby to zlikfidowac i zeby palila mniej?
    Honda nawet po wkreceniu sruby na max od skladu mieszanki nie gasnie.
    na wkreconej na max srubie pracuje gorzej wiadomo. W miare wyrecania polepsza sie i efekt duszenia da sie przesunac na coraz wyzsza predkosc. Czyli jak wykrece bardziej to dusi sie przy 30-35km/h.

    Zastanawiam sie czy ssanie nie dokonca sprawnie dziala. Bo po wkreceniu sruby na max nie gasnie i nawet jakos tam jedzie…

    Jak sprawdzic dokladnie to automatyczne ssanie??( rozgrzewa sie bimetal ale nie widze zeby dzialo sie cos z iglica)

    Co zrobic zeby mniej kotlowala paliwa??

    #85829
    Zdjęcie profilowe guliwer55
    guliwer55
    Użytkownik
    • Postów: 746

    Igliczka od ssania powinna się wysuwać jeśli nie widać to do wymiany iglice w gazniku ustaw na środek ,wyreguluj i sprawdz

    #85834
    Zdjęcie profilowe bitteam
    bitteam
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Podeslij mi prosze jak mozesz jaks sklep internetowy gdzie mogloby byc takie ssanie, bo tu w Barcelonie zaplacilem za klocki ponad 100zl :/

    #85841
    Zdjęcie profilowe guliwer55
    guliwer55
    Użytkownik
    • Postów: 746

    Może być takie http://moto.allegro.pl/naraku-ssanie-automat-ssania-2t-keeway-cpi-aprilia-i2710052631.html lub http://moto.allegro.pl/gaznik-elektrozawor-ssanie-ssania-skuter-2t-i2711477247.html lub http://moto.allegro.pl/elektro-ssanie-aprilia-honda-gilera-malaguti-i2687520675.html tutaj musisz sam sprawdzić jakie jest u ciebie porównać z tym co oni sprzedają ,zadzwonić i powiedzieć co potrzebujesz i do jakiego skutera

    #85846
    Zdjęcie profilowe bitteam
    bitteam
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Dobra, sprawdzilem dokladnie i:

    *ssanie dzial poprawnie wysuwa sie
    * iglica byla ustawiona na srodku
    *przestawilen na jeden poziom wyzej (iglica bardziej w dol)

    Efekty sa takie jak poprzednio, mianowicie:
    – dlawi sie przy niskich obrotach jak dadam mocniej gazu to wkreca sie super (zawsze czy mieszanka mniej czy bardziej uboga)
    – Donerwujace to troche wiec odkrecilem mu bardziej mieszanke i efekt duszenia sie i dlawienia na niskich obrotach stanowczo zmalal.

    – Teraz jest wmiare ok tylko na zimnym jest tragedia, no ale jak sie rozgrzeje jest w miare ok.

    Jak jest zimny to wydaje mi sie ze dostaje za duzo paliwa, wiec na zimnym przed odpaleniem zakrecilem srube od mieszanki na maxa i w efekcie lepiej mu szla jazda na zimnym. (wczesniej nie mial mocy parskal i kopcil na zimnym)

    No ale jak sie rozgrzeje to jest juz za malo mieszanki i na wolnych obrotach przy ok 20- 25km/h dusi sie i nie rowno pracuje. No to odkrecam srube o jakies 0,7 obrotu i jest w miare ok. Czyli jest power i nie szarpie przy malej predkosci.

    HGW o co mu chodzi. Pewnie teraz znow bedzie mi duzo palil.

    Jak poznac czy dysza albo iglica jest do wymiany ?

    #85849
    Zdjęcie profilowe guliwer55
    guliwer55
    Użytkownik
    • Postów: 746

    Ciężko powiedzieć nie wiadomo co poprzedni właściciel w tym skuterze robił może jakiś tuning ,trzeba sprawdzić szczelność czy nie pobiera lewego powietrza może w gazniku jest za mała dysza lub za duża

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie