Hebo sport co o nim sądzicie ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #275419
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Witam mam kilka pytań dotyczłce Hebo sport, ponieważ mam Piaggio Gilera Typhoon po małym tuningu : Wydech Yasuni Z, Sprzęgło Polini, dzwon Koso, przeciwtalerz Polini Evo, warjator Polini speed control i gasbox Polini. Nie wymieniałem wału ani łożysk ponieważ mają świetny stan, i chciałem zamontować Hebo sport czy wał i łożyska wytrzymają ?? A jak to jest z samym cylindrem czy ma długą żywotność ?? i czy będzie pasował pod seryjny gaźnik ?? Z góry dzięki za odpowiedzi 😉 Pozdo 😀

    #275420
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Hebo Sport? Pierwszy raz słyszę, żeby Hebo miał cylinder klasy sport… P.S. Gaźnik radziłbym wymienić na 17.5 lub 19mm

    #275421
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A jaki masz seryjny gaźnik? Do sporta to zalecane są gaźniki conajmniej 17,5 żeby to dzialało optymalnie. wiadomo, że na 19 będzie lepiej działać na pewno z dołu (na pewno będzie wiekszy moment obrotowy). Bardzo ładnie spisuje się cylinder Stage6 Sport Pro, oraz z gaźnikiem 17,5 jest bardzo łatwo go wyregulować;). Do cylindrów klasy Sport nie jest zalecana wymiana wału. A jeżeli mówisz, że łożyska masz w idealnym stanie to nie musisz tam nic ruszać ;).

    #275422
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    dzięki 😉 a wiecie jak jest z żywotnością tych aluminiowych cylindrów np. Stage6 i Hebo sport ?

    #275423
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    No bez jaj….nie ma nikogo kto poprawi te “błędy”? na pewno alu ma mniejsze żywotność niż żeliwo…..

    #275424
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nicasil ma dużo większą zywotność od żeliwa, jedynym warunkiem jest dbać o niego ;).

    #275425
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nicasil ma dużo większą zywotność od żeliwa, jedynym warunkiem jest dbać o niego 😉 .

    A z tym 99% osób ma problem, zresztą jakość polskiego oszukanego paliwa i sprzedawanego oleju poza kilkoma zdecydowanie przeszkadza w dobiciu cylindra nicasilowego.

    #275426
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    TyphooN_94 napisał:

    dzięki 😉 a wiecie jak jest z żywotnością tych aluminiowych cylindrów np. Stage6 i Hebo sport ?

    Ludzie!! Nie ma żadnego Hebo Sport!!

    #275427
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Jest hebo sport znawco, lecz pod nazwa Hebo Alu-racing – według katalogu P. Mielocha. Hebo alu racing to to samo praktycznie co stage6 sport pro, sa to aluminiowe cylki jedno pierscieniowe i mogę zapewnic , ze wysoko obrotowe, wiec gaźnik minimum 17,5mm i łożyska jak najbardziej metal koszyk ;]

    #275428
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Proszę, o to opis z “katalogu P Mielocha: Cylinder aluminiowy Hebo Alu Racing z tłokiem firmy Vertex idealny wybór w klasie For Race. Pojemność 70cc, moc 9-12KM. Hebo nigdy nie miało cylindrów sport! Co najwyżej tego Alu Racing można zaliczyć do klasy MidRace…

    #275429
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Dobrze zrobie zdjecie i wstawie wedlug mojego katalogu edycji I 2006 2007 to jest tak HEBo Alu-Racing .Cylinder aluminiowy poj.70cc , klasy Sport 70!, podstawowa wersja cylindra tuningowego, moc; 9-12km! Prosze tutaj macie arta napisanego przez zemnie na podstawie tago katalogu cylindry

    #275430
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button