Hebo sport co o nim sądzicie ?
- This topic has 11 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 15 years, 8 months temu by Anonim.
- AutorWpisy
- 15 lipca 2008 dnia 07:12 #275419AnonimGość
- 4 533
- 89 923Postów:
Witam mam kilka pytań dotyczłce Hebo sport, ponieważ mam Piaggio Gilera Typhoon po małym tuningu : Wydech Yasuni Z, Sprzęgło Polini, dzwon Koso, przeciwtalerz Polini Evo, warjator Polini speed control i gasbox Polini. Nie wymieniałem wału ani łożysk ponieważ mają świetny stan, i chciałem zamontować Hebo sport czy wał i łożyska wytrzymają ?? A jak to jest z samym cylindrem czy ma długą żywotność ?? i czy będzie pasował pod seryjny gaźnik ?? Z góry dzięki za odpowiedzi 😉 Pozdo 😀
15 lipca 2008 dnia 12:11 #275420AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Hebo Sport? Pierwszy raz słyszę, żeby Hebo miał cylinder klasy sport… P.S. Gaźnik radziłbym wymienić na 17.5 lub 19mm
15 lipca 2008 dnia 13:40 #275421AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
A jaki masz seryjny gaźnik? Do sporta to zalecane są gaźniki conajmniej 17,5 żeby to dzialało optymalnie. wiadomo, że na 19 będzie lepiej działać na pewno z dołu (na pewno będzie wiekszy moment obrotowy). Bardzo ładnie spisuje się cylinder Stage6 Sport Pro, oraz z gaźnikiem 17,5 jest bardzo łatwo go wyregulować;). Do cylindrów klasy Sport nie jest zalecana wymiana wału. A jeżeli mówisz, że łożyska masz w idealnym stanie to nie musisz tam nic ruszać ;).
15 lipca 2008 dnia 20:00 #275422AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
dzięki 😉 a wiecie jak jest z żywotnością tych aluminiowych cylindrów np. Stage6 i Hebo sport ?
15 lipca 2008 dnia 21:22 #275423AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
No bez jaj….nie ma nikogo kto poprawi te “błędy”? na pewno alu ma mniejsze żywotność niż żeliwo…..
15 lipca 2008 dnia 21:37 #275424AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Nicasil ma dużo większą zywotność od żeliwa, jedynym warunkiem jest dbać o niego ;).
16 lipca 2008 dnia 00:21 #275425AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Nicasil ma dużo większą zywotność od żeliwa, jedynym warunkiem jest dbać o niego 😉 .
A z tym 99% osób ma problem, zresztą jakość polskiego oszukanego paliwa i sprzedawanego oleju poza kilkoma zdecydowanie przeszkadza w dobiciu cylindra nicasilowego.
16 lipca 2008 dnia 11:54 #275426AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
TyphooN_94 napisał:
dzięki 😉 a wiecie jak jest z żywotnością tych aluminiowych cylindrów np. Stage6 i Hebo sport ?
Ludzie!! Nie ma żadnego Hebo Sport!!
16 lipca 2008 dnia 14:05 #275427AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Jest hebo sport znawco, lecz pod nazwa Hebo Alu-racing – według katalogu P. Mielocha. Hebo alu racing to to samo praktycznie co stage6 sport pro, sa to aluminiowe cylki jedno pierscieniowe i mogę zapewnic , ze wysoko obrotowe, wiec gaźnik minimum 17,5mm i łożyska jak najbardziej metal koszyk ;]
16 lipca 2008 dnia 14:11 #275428AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Proszę, o to opis z “katalogu P Mielocha: Cylinder aluminiowy Hebo Alu Racing z tłokiem firmy Vertex idealny wybór w klasie For Race. Pojemność 70cc, moc 9-12KM. Hebo nigdy nie miało cylindrów sport! Co najwyżej tego Alu Racing można zaliczyć do klasy MidRace…
16 lipca 2008 dnia 14:15 #275429AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Dobrze zrobie zdjecie i wstawie wedlug mojego katalogu edycji I 2006 2007 to jest tak HEBo Alu-Racing .Cylinder aluminiowy poj.70cc , klasy Sport 70!, podstawowa wersja cylindra tuningowego, moc; 9-12km! Prosze tutaj macie arta napisanego przez zemnie na podstawie tago katalogu cylindry
16 lipca 2008 dnia 16:17 #275430AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
a co sądzicie o tym cylindrze ? http://moto.allegro.pl/item400330480_zestaw_hebo_70ccm_piaggio_gilera.html
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.