Gdzie zawirowywacz spalin w tłumiku?

Mam pytanko,czy wie ktoś gdzie znajduje się zawirowywacz spalin w tłumiku zipp quantum gt5 2007r,ponoć znajduje się tam blokada którą chciałbym usunąć ale nie wiem gdzie jest.Może ktoś coś podpowie,będe wdzięczny.

http://img151.imageshack.us/img151/2053/pic100216kolankotlumika.jpg

to jest zawirowacz

DZIĘKI WIELKIE RAGAZ!!! A wiesz może gdzie się tam znajduje blokada?

Zipp Quantum GT5 2T - 2007r
Po odblokowaniu osiąga prędkość: ok. 65km/h-70km/h
Blokady:
1. Moduł Zapłonowy
- Aby odblokować moduł zapłonowy należy wymienić moduł na nowy, odblokowany
- Lokalizacja modułu:
Otwieramy siedzenie. Wykręcamy korek paliwa. W wnętrzu są 4 śruby. 2x płaskie 2 x stożkowe. Wykręcamy je. Po wykręceniu śrub wyjmujemy pojemnik. Stojąc z tyłu i patrząc na prawo widać o czarną kostkę.
http://i50.tinypic.com/21wm7r.jpg
2. Mała dysza w gaźniku
- wymiana
3. Plastikowa zwężka w filtrze powietrza
- Zaleca się jej usunięcie przez wyjęcie lub wycięcie,
- Konieczna jest regulacja gaźnika!

tylko tyle znalazlem

ten zawirowacz ,ta rurka mozna ją uciąć i zaspwać.

wymieniłem moduł na odblokowany ale mniałem problem z odpaleniem skutera,kiedy w koncu odpalił to przy dodawaniu gazu wył i strasznie mulił,nie chciał wogule jechać więc założyłem stary,co mogło być problemem,czy po wymianie modułu też trzeba regulować gaznik?

Ten zawirowywacz należy uciąć jak najkrócej a później porządnie i szczelnie zaspawać.

:lol: oczywiście trzeba ,a z regulacją gaźnika to wszystkie zabiegi (modyfikacje) wiążą się z ponowna regulacją

Dzięki wielkie za rady.Mam jeszcze jedno pytanko,gdzie się zmienia olej w skrzyni biegów i jaki powinien być,jestem ciemny w tym temacie skutera kupiłem 3 miesiące temu od takiego pijaczka i chciałbym wszystkie płyny powymieniać bo on pewnie tego nie robił skuter ma przejechane 6000 km,v-max 55km,h.wszystko dobrze chodzi

W skuterze nie ma skrzyni biegów. Jest przekładnia zębata, która przenosi napęd ze sprzęgła odśrodkowego na koło, za pomocą kół zębatych, pracujących w oleju. Wlew i spust oleju, znajduje się za obudową przekładni pasowej. Srubka górna to wlew oleju, dolna spust.
Zalecany jest olej przekładniowy 80W90, ja używam półsyntetyczny Hipol 75W90, można stosować silnikowy olej motocyklowy, ważne żeby był motocyklowy, nie samochodowy.

Dzięki pietro za pomoc.

mariusz1977 napisał:

Dzięki pietro za pomoc.

Nie ma za co, w końcu po to tu jesteśmy :)