Gaźnik Junak 901 F - Silnik 139FMB pomocy.

Mam jeszcze taki problem nie wiem od czego może to być. Mianowicie wyregulowałem sobie gaźnik bo gasł na 1 jak się zagrzał i w ogóle. I problem wygląda następująca że moto sobie chodzi pyr pyr pyr i po między jest taki wybuch jak by się spaliny czy coś takiego wypalało taki bum dalej sobie chodzi.. Od czego to może być? Jak byście mogli podać mi jakiś poradnik konkretny jak wyregulować ten gaźnik? Bo jedni piszą tak drudzy tak i sam już nie wiem. Z góry dzięki!

zobacz czy ci zawór o tłok nie napier..

A co to ma do rzeczy? U mnie to wygląda coś jak tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=bObij-ALUow tylko nie wali mi ogniem raczej... Ale widać że tłumik jest okopcony.

na filmie on se bawi ssaniem lub zaplonem strzela z komina a uciebie regulacja rozrządu i zaworów

Ale skuter ma przejechane 320km. Przed regulacją nie strzelało po regulacji strzela. To raczej nie to bardziej gaźnik jest źle wyregulowany.
Jak to wyregulować?
I tak w ogóle to jak wyregulować gaźnik po założeniu 72ccm3?

Tak jak 50ccm.
Wygugluj sobie, poradników jest dużo.

Jest do motocyklów. A ja szukam do motoroweru albo żeby był taki gaźnik jak u mnie. tzn 139fmb silnik. Jak byście mogli i polecili jakiś poradnik?

Wpisujesz regulacja gaźnika 4t i tyle.Zasada regulacji taka sama jak w każdym 4t

Nie taka sama bo w skuterze była jedna śrubka a tutaj są już dwie od wolnych obrotów i od paliwowo-powietrznej mieszanki. Więc nie pierdzielcie mi głupot bo szukałem i są poradniki takie i takie każdy mówi co innego a ja chciałbym tylko żeby wypowiedział się ktoś kto ma taki silnik jak mój (139FMB) i robił regulacje. Dzięki i pozdrawiam.

matko człowieku, na skuterowo jest jak wyregulować w skuterze na YT też bo szukałem.

Ej "człowieku" Ty masz problem ze wzrokiem? Tam pisze Ci dokłądnie że nie skuter tylko motorower z biegami to po pierwsze. Jak masz biegi to masz i inny gaźnik i inaczej się reguluje. Jak bym miał skuter to bym dupy nie zawracał.

W obydwóch przypadkach (skuter i biegówka) masz dwie śrubki, i zasada regulacji jest taka sama jak w skuterze i motocyklach.

https://www.youtube.com/watch?v=R_VvgbQOEn4
Nie mogłeś dokładnie poszukać? W każdym jest taki sam gaźnik, więc nie truj jak nie umiesz wyregulować...

Ja w skuterze miałem jedną śrubkę a nie dwie i regulowało się gaźnik jedną a nie dwiema. Dzięki oglądałem to już i raczej mało dokładny :/ Wiem jestem wybredny ale takie życie.

nie jesteś wybredny tylko chyba niezbyt jarzysz

niema znaczenia czy masz biegi czy nie bo gaźniki reguluje się tak samo i są takie same.

tak, są gaźniki w jedną srubką z zafixowanym składem mieszanki ale wtedy sobie możesz śrubką co najwyżej podnieść lub obniżyć wolne bo ta śrubka działą tak jak otwieranie przepustnicy.taki gaźnik w zasadzie nie nadaje sie do regulacji czegokolwiek.

opisów regulacji gaźnika jest milion pięćset i dokładniejsze nie bedą bo tak się to własnie robi. chyba że masz supersprzęt warsztatowy, sondy i hamownie to ci mogę napisać jak wyrgulowac go optymalnie. W innym wypadku jednak nie masz pewności czy jest superoptymalnie. Ale na szczęście wystarczy jak bedzie po prostu DOBRZE

http://www.skuterowo.com/jak-wyregulowac-gaznik/ tutaj jest jak wyreglować gaźnik? czy rzeczywiscie jak tak zrobie to nie będzie dostawał za dużo mieszanki paliwowo-powietrznej?

A możesz podać też swój sposób regulacji :)

Dzięki.