Gaźnik, dysze, problem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum OFFtopic Gaźnik, dysze, problem

Ten temat zawiera 24 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Drapoll Drapoll 1 lat, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 25 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #313860
    Zdjęcie profilowe Drapoll
    Drapoll
    Użytkownik
    • Postów: 98

    Witam, wiem że to forum nie jest przeznaczone dla tematu o crossówkach, ale to też jednoślad, a gaźnik to ogólny temat, więc pozwole sobie zadać wam pytanie.. a mianowicie, mam problem bo ostatnio czuje że moja honda cr 85, na 4/5/6 pod lekkim obciążeniem (jakiś pagórek) nie wkręca się na obroty jak powinna. Postanowiłem przeczyścić gaźnik i go wyregulować- znalazłem na internecie serwisówkę do niej i tabele jakie dysze na jakiej wysokości n.p.m i ustawienie iglicy, i w moim przypadku powinno to wynosić 142 dysza główna i iglica na środkowym ząbku. Ku mojemu zdziwieniu po rozkręceniu gaźnik widze dysze główną 120 i iglice na 2 rowku od góry. Dodam, że nic by nie było w tym dziwnego, ale motocykl ma objawy zalewania, do tego palił dużo więcej co crossówy kolegów (też 85) Przestawiłem trójząb do góry na 1 rowek i jest niby troche lepiej, ale troche to jest dziwne.. możecie mi poradzić dlaczego tak jest i co powinienem zrobić? Kompresja= 8,5 bar

    #313861
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 396

    niska kompresja – dlatego może mieć problem z dopalaniem mieszanki

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #313862
    Zdjęcie profilowe Drapoll
    Drapoll
    Użytkownik
    • Postów: 98

    Próbowałem szukać informacji ile powinna mieć kompresji zdrowa 85, ale na nic sie nie natknąłem niestety ;/
    Jeżeli 8,5 Bar to mało to ile powinno być?

    #313863
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 396

    10-12 to by był miły wynik. Powyżej to bardzo dobry.
    w wyszukiwarce jest tego sporo
    https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=honda%20cr%2085%20compression%20pressure

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #313864
    Zdjęcie profilowe Drapoll
    Drapoll
    Użytkownik
    • Postów: 98

    nie znalazłem- bo wpisywałem frazy po polsku ;/
    Tłok i tak idzie do wymiany w zimie, tylko niepokoi mnie to że bierze troche oleju ze skrzyni, byłaby to wina simmeringa? Może przez ten fakt tracić na kompresji?

    #313865
    Zdjęcie profilowe Drapoll
    Drapoll
    Użytkownik
    • Postów: 98

    A czy odkręcenie manetki wpływa na pomiar kompresji? wiem, że w skuterach wpływa, ale czy w tym też?

    Mierzyłem z bez otwierania

    #313866
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 396

    to źle mierzyłeś – ale to i tak ci podbije może 1 atm – a to wciąż mało

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #313867
    Zdjęcie profilowe Drapoll
    Drapoll
    Użytkownik
    • Postów: 98

    Jutro zmierze i zobaczymy, jeżeli podbije ten 1bar to już będzie w okolicach 10bar, a to już nie najgorzej

    #313868
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 14 396

    to bedzie wciąż poniżej 10 a to jest na granicy kwalifikacji cylindra do wymiany

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #313895
    Zdjęcie profilowe Drapoll
    Drapoll
    Użytkownik
    • Postów: 98

    Cylindra? 😀 Dopiero sel. A mam 🙂 bez przesady 🙂 to nie działa tak jak w skuterach 😉

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 25 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie