El Clasico - wymiana cylindra

Witam. Posiadam realowskiego Toroska El Clasico który śmiga ze mną już 2k kilometrów i dalej sprawuje się świetnie. Jego v/max to ok. 70km/h. Chciałem się jednak dopytać jak wygląda sprawa z wymianą cylindra. Planowałem zakupić taki oto sprzęcik:
http://motor-x.pl/cylinder-kpl-125-ccm-cross-52-40-mm-4t,p.html

Teraz zastanawiam się, co trzeba dorzucić i jakie będą problemy, żeby powyższy cylek znalazł się na miejscu starej 50.

Dokładniej chciałbym wiedzieć:
-Czy oryginalne szpilki będą wystarczające pod względem długości?
-Czy wał korbowy wytrzyma obciążenie tego cylindra? Słyszałem że oryginalnie montowane są w tych silnikach wały, które są też montowane w 125, czy to prawda?
-Czy oryginalny łańcuch rozrządu będzie wystarczającej długości?

W teorii pasuje ponieważ zwiększa się tylko średnica tłoka a nie jego skok. Niestety nie jest to cylinder 125 cm3 tylko około 110 cm3, dla prawdziwych 125 cm3 powinien zmienić się skok tłoka bo dalsze zwiększanie samej średnicy tłoka nie przyniesie tak dużych korzyści.

Pamiętaj że musisz również zakupić głowicę i nowy łańcuszek - większe głowice mają większe koła zębate.