El Clasico - Kilka pytań odnośnie wymiany cylindra.

Witam. Posiadam realowskiego Toroska El Clasico który śmiga ze mną już 2k kilometrów i dalej sprawuje się świetnie. Jego v/max to ok. 70km/h. Chciałem się jednak dopytać jak wygląda sprawa z wymianą cylindra. Planowałem zakupić taki oto sprzęcik:
http://motor-x.pl/cylinder-kpl-125-ccm-cross-52-40-mm-4t,p.html

Teraz zastanawiam się, co trzeba dorzucić i jakie będą problemy, żeby powyższy cylek znalazł się na miejscu 50.

Dokładniej chciałbym wiedzieć:
-Czy podczas wymiany cylka nie będzie problemów z rozstawem śrub mocujących głowicę i czy nie trzeba zmieniać łańcuszka rozrządu na dłuższy?
-Czy konieczna będzie wymiana zębatki zdawczej? Jeżeli tak to na jaką?

Jeśli ktoś kombinował już coś przy clasico to też proszę o podanie efektów i tego co przy nim zrobił bo jak na tą chwilę to bardzo mało słychać o tym motorowerku.

cześć też mam el clasico toros jeżdzi super wymieniłem świece na sportową i mam sportowy filtr powietrza co do zmiany cylindra pamietaj że cylinder 125cm ma inną obudowe i w razie zatrzymania przez policje możesz mieć problemy a cylinder 72cm albo 80 cm wizualnie są takie same i dopiero na chamowni można stwierdzić jaka to pojemność silnika a nasza policja jeszcze nie ma takich do motorów w silniku 125cm jest inna obudowa a policjanci mają zdjecia silników i odrazu żuci im sie inna obudowa a wtedy spytają sie o uprawnienia do kierowania motoru o większej pojemności czyli A1 wiem że tak jest bo mam w rodzinie policjanta i wiem że jest nagonka na motorowerzystów isprawdzanie silników więc polecam 80cm pozdrawiam

Tak jak kolega wyzej napisal, zamontuj 80ccm, spokojnie wystarczy na ten motorower. Zalecam kupic od razu caly zestaw: cylinder i glowice.

dziś dzwoniłem do serwisu zippa i do naszego torosa wymiana kompletna kosztuje 260zł częśći i 200zł robocizna wzrasta moc z 3,5 na około 5,2 a po dotarciu 5,5 koni mechanicznych pozdrawiam