mam pytanko czy zamontowanie sportowego dzwonu sprzegła w chinskim 4t znacznie porawi osiagi i czy jezeli kupiłbym ten sportowy dzwon to czy musze kupic tez sportowe sprzeglo
Sam dzwon nie poprawi osiągów.Jeśli dokupisz sportowe sprzęgło poprawi się co najwyżej zrywność - przyspieszenie.Zmieni się charakterystyka napędu - to znaczy że skuter zacznie ruszać przy wyższych obrotach.Z racji tego że skuter będzie ruszać z wyższych obrotów zwększy się spalanie.Tak po prawdzie to nie widzę sensu wymiany dzwona i sprzęgła bez wymiany innych podzespołów.Zastanawia mnie fakt dlaczego wszyscy dążą do jak najlepszych osiągów ?.Mnie wystarczy to co mam i nie mam zamiaru wymieniać cylindra na większy itp.
niektóre chinole są tak zamulone że ledwo 45km/h przekroczą i dlatego większość ludzi tuninguje :)
Dziadek100, po to aby miec wieksza satysfakcję z jazdy :)
DooOminO napisał:
Dziadek100, po to aby miec wieksza satysfakcję z jazdy :)
Satysfakcja kosztuje :).Po drugie to tak naprawdę nie ma sensu.Wymiana cylindra na 70ccm guzik daje poza wiekszą mocą.Skuter nie jest wiele szybszy niż seryjny.Dolicz do tego porządny wariator,sprzęgło,dzwon,przełożenia - to już są nie małe pieniądze ;).Po trzecie po takim tuningu silnik ma krótką żywotność.Lepiej już kupić skuter 125-250 ccm wtedy ma się prawdziwą przyjemność z jazdy i dużo mniej kosztowną.Ale co tam,kto bogatemu zabroni :).
ja wolę tuning,bo prawka bym nie zdał :P
Lukario napisał:
bo prawka bym nie zdał
ale chcesz jechac szybciej ? Wybacz ale jak widze cos takiego to dzwiga mi sie cisnienie . Po co znac przepisy lepiej zapie...lac,powodzenia przy kontroli albo w razie wypadku ( czego nikomu nie zycze )
Mozna tez tunning na moc robic nie v-max..
DooOminO napisał:
Mozna tez tunning na moc robic nie v-max..
Tylko po co ?,w jakim celu ?,jakieś logiczne uzasadnienie ?.
np stunt?-.-
cbr 600 f3 i masz sprzeta do stuntu , albo przynajmniej rg 80 , zaden tuning nie zastapi starej poczciwej skrzyni manualnej i strzalu ze sprzegla