Dziwna sprawa

Mój kolega ma skuter ferro : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M688794
mówi ze to polska produkcja…
By? w serwisie w którym powiedzieli ze ma 3 blokady…1 z nich moze sciagnac i nie utraci gwarancji a 2 musza zostac jeśli chce gwarancje…tą 1 jest r?czka…
?ciągnąć tą blokade i z predkosci maks 55 podskoczylo do predkosci maks 85…a ma jeszcze 2 blokady… jak to mozliwe?

Kolega k?amieć ? :stuck_out_tongue:
Lub licznik przek?amuje albo Polska produkcja to Ferrari wśród chinoli :smiley:

z tym ze k?amieć to watpie bo kumpel potwierdzil rodzenstwo potwierdziżo i ja pojade i sprawdźe…sprawdzal predkosc z odblokowana aprila ( wycisla 95) i idzie mu 85… mi się wydaje ze te 2 blokady co ma to albo sa gówno warte albo bardzo sąabe…ale na tej stronie co podałem pisze"predko?? max 45 km/h zablokowany po odblokowaniu nawet do 65 km/h"…on mowi ze tylko tak pisze…ale jakim cudem z 2 blokadami cisnie 85 tymbardziej jakiejs mało znanej marki…

[ Dodano: 2008-08-20, 21:01 ]
nikt mi nie powie czemu tak jest ?:confused: Pomóżcie bo mnie to zastanwaia

No dobra no to ja ci wytlumacze jak twojemu koledze się pokazuje na liczniku 85 to znaczy ze jedzie 70km/h Realne… Jesli sprawdzal z aprilia to niestety w aprili tez przewyza licznik
A te 2 blokady ktore zostaly to pewnie za ciezkie rolki czyli jak wrzuci te lżejsze rolki to prawie mu to nic nie da troszkę lepsze przyspieszenie i druga blokada dysza w gaźniku i jak wrzuci wieksza dysze to tez mu to prawie nic nie da tylko troszkę lepsze przyspieszenie


Np. mialem kiedys skuter Kingway Yarox i mialem tam 3blokady
Kolektor dolotowy (kolanko(tlumik))
Wariator ( za ciezkie rolki)
Gaznik (za mala dysza)

po zdjeciu tej pierwszej blokady z kolektora dolotowego skuter szedl 80km/h licznikowe
blokada z wariatora i z gaźnika praktycznie mi nic nie dala tylko troszeczke przyspieszenie lepsze ale to ciut


Jak cos to mnie poprawcie

Pozdrawiam Matikolo

Owszem … poprawie :stuck_out_tongue:

Co do wariatora i gaźnika to już nie blokady a wymiana sprzętu według mnie ( bla bla niby tuning :wink: )

A co do tematu to tak: Albo ma szczęście, albo tamte to tylko pseudo blokady, albo polska ma Asa w r?kawie :stuck_out_tongue_winking_eye: ( w co wątpie :wink: )

A no i co do k?amania licznika: no to chyba nie aż o tyle ? I to na dwóch motorach tak samo ? Nie zdaje mi się …

sorry koledze się pomylićo…sprawdzaż prędkość z giler?..ona wyciska niby 95 i tak srednio on 85 za nia leciał…wraźnie mówiłem mu podobnie jak wy że te 2 blokady ma pewnie bardzo slabe…tylko mnie dziwi czemu za sciagniecie takiej mocnej blokady nie traci się gwaranci, tylko za jakieś 2 mało przydatne…on nie wiem dokladnie gdzie je ma jedynie w serwisie powiedzieli mu że w silniku…

Ta … w silniku :stuck_out_tongue: nie ma czegoś takiego, w bambuko go robić albo sami nie wiedzą.
O blokadzie “w/na silniku” jeszcze nie słyszałem :wink:

czyli co miałem racje?? te 2 blokady są są?be…ale może był aż tak duża blokada…na 30 km w r?czce??jak miał blokade to ledwo ruszaż manetką teraz ma tak jak ja a ciśnie mu 85 mi 55… trochę to dziwne…

No dziwne … może poszukaj coś na temat tego motorka w google ? coś będzie pisać o blokadach na pewno …

W gilerce duzo strasznie zalamuje licznik w 180 tylko nie… Moze blokade ma na przekładni tez ?? a w silniku ma (im o to chdzoi ze np roli czy przekładnia poporstu cos w srodku a nie na zewnatrz tak jak to bylo z manetka) pozdro