dysza główna junak 121

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle 125 dysza główna junak 121

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 lat temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #311372
    Zdjęcie profilowe Zielone1111
    Zielone1111
    Użytkownik
    • Postów: 20

    Witam proszę o pomoc, potrzebuje zmienić dyszę główna w moim junaczku , nie mam pojecia gdzie ją kupić.
    obecnie posiadam 93dysze a chce ok 105 , nie moge jej nigdzie znaleść… może mi ktoś ją zlinkować ?

    #311373
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 040

    dysz na allegro, na mielochu.pl i na scooterkingz.pl jest masa.
    A pasują nawet takie z kuchenek gazowych.
    W zależności od gaźnika mają różny gwint i musisz wiedzić które masz teraz 5mm lub 6mm
    i tylko brać
    http://allegro.pl/motoryzacja?string=dysza%20105&bmatch=base-relevance-aut-1-1-0826&order=m

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311374
    Zdjęcie profilowe Zielone1111
    Zielone1111
    Użytkownik
    • Postów: 20
    #311376
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 040

    no i może dlatego kopcił bo dostał za dużo paliwa. skąd ci się wzięło że nagle potrzebujesz większej dyszy i zrobiłeś przeskok z 93 na 105?

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311377
    Zdjęcie profilowe Zielone1111
    Zielone1111
    Użytkownik
    • Postów: 20

    ponieważ gość w serwisie mi powiedział abym tak zrobił. przez dyszę ktorą teraz posiadam moto przerywa na ok 5,5-6.0 obrotow , i mowił mi że to wina dyszy, na youtube gosc dal filmik z wymiany dyszy w junaku 123 i tez pisał o wcześniejszym szarpaniu moto, pzdr

    #311378
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 040

    tak, tylko przyczyn może być więcej.
    Po pierwsze sprawdź kolor/stan świecy na dyszy 93 – bo na takiej na pewno go nie zalewa.
    Zasadniczo przerywanie to objaw nadmiaru paliwa a nie jego niedoboru – chyba że się kompletnie kończy w gaźniku i nie może zassać. Na ogół – to niestety nie znaczy że zawsze to nadmiar paliwa.
    Może przerywać z powodu brudnego filtra paliwa, brudnego filtra powietrza, świecy, źle wyregulowanych zaworów, spadku kompresji.. itd
    Z tą dyszą 105 i obecnym układem dolotowym to już sam wiesz że przesadziłeś.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #311649
    Zdjęcie profilowe Zielone1111
    Zielone1111
    Użytkownik
    • Postów: 20

    Witam, jednak miałem racje co do dyszy 🙂 Wystarczy ją przewiercić wiertłem 1,1mm lub 1,2 mm , ja użyłem pierwszego 🙂 objaw ”przerywania” zniknął jak ręką odjął 😛
    pozdrawiam

    #311650
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 040

    czyli teraz masz dyszę coś pomiędzy 110 a 130 🙂

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie