Dylemat zostać przy 4T czy przejść na 2T

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #630519
    Czaki
    Uczestnik
    • 39
    • 370Postów:

    Mam obecnie Torosa El Diablo Cały napęd wymieniony reszta seria i zastanawiam się czy zostać przy nim wymienić sobie jeszcze cylinder i tłumik i opony na lepsze czy przejść na 2T typu Yamaha Jog,Aerox , Suzuki Katana ? Z tym że w 2t odrazu do wymiany napęd i tłumik. Sam nie wiem 🙁

    #630526
    MoTo RIder
    Uczestnik
    • 1
    • 11Postów:

    Wiesz w 2t będzie więcej spalał na setkę. Dwusuwy są dynamiczniejsze od 4-suwów. Jeśli nie żal ci kasy na paliwo to myślę , że to sensowna zmiana .

    #630527
    MoTo RIder
    Uczestnik
    • 1
    • 11Postów:

    2 – suwy są też głośniejsze

    #630531
    Czaki
    Uczestnik
    • 39
    • 370Postów:

    Głos mi nie przeszkadza i własnie w tym senk że musiał bym wydać jakieś 3 tys. na 2t. Znalazłem katane 2009 LC za 1700 zł wersja Movistar. trzeba gaźnik zrobić reszta jest ok ale wiadomo że wariator rolki itd. chce kupić firmowe.

    #630541
    MoTo RIder
    Uczestnik
    • 1
    • 11Postów:

    Zależy czy jesteś przywiązany do swego skuterka . Mógłbyś troszku poczekać , pozbierac i kupic jakiegos innego jednoślada …

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button