Duszacy się skuter

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #634134
    Davido
    Uczestnik
    • 17
    • 55Postów:

    Witam mam pytanie, gdy skuter stoi na nóżkach i wcisne tylni hamulce i odkrece manetke to z początku tak jak by chciał się wkręcić na wysokie obroty ale potem zaczyna się dlawic.
    Czy to oznaką złej mieszanki paliwo / powietrze?

    #634136
    MECHANIK
    Uczestnik
    • 2
    • 8Postów:

    Tak, badz lewe powietrze. Podreguluj gaznik.

    #634137
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    raczej łapie sprzęgło i dusi silnik hamulcem

    #634146
    Davido
    Uczestnik
    • 17
    • 55Postów:

    Być może sprzęgło, bo na wolnych obrotach słychać jak piszczy.

    #634147
    Davido
    Uczestnik
    • 17
    • 55Postów:

    Teraz tak Panowie sprawdzałem świece trochę czarna. A srubka od mieszanki wykrecona tylko 1,5 obrotu. Wkręcić ja jeszcze tak z pół obrotu?

    #634148
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    chłopaku, nic nie rozumiesz.. jakie sprzęgło?
    Tylne koło jest odpięte od silnika przez sprzęgło. Ale kiedy odkręcasz gaz sprzęgłoodśrodkowe zaczyna się kręcić coraz szybciej i w pewnej chwili spina silnik z tylnym kołem i ten zestaw sie musi kręcić razem. A ty jednocześnie tylne koło hamujesz hamulcem – wiec jak to sie ma kręcić?

    To tak jak ty byś pchał ciężar z jednaj strony a sąsiad z drugiej w przeciwną strone i bys sie dziwił czemu się to nie przesuwa. A ty i rozpędzasz napęd i jednocześnie go hamujesz? Gdzie sens gdzie logika?

    Śrubke sie wkręca nie pół obrotu tylko ile trzeba. I wtedy kiedy trzeba. Tu nie ma wytycznych że pół obrotu albo 3/4 obrotu. Ma być wyregulowane.
    Jeżeli śieca jest czarna to znaczy że paliwo sie nie spala. Czyli za mało powietrza. To śrubke raczej się wukręca wpuszczając wiecej powietrza. Albo zdycha ci cylinder i przy arnej kompresji też się marnie spala paliwo i świeca też jest zawalona.
    Weź się doedukuj trochę zanim sie za coś weźmiesz.

    #634149
    Davido
    Uczestnik
    • 17
    • 55Postów:

    Czyli wykrecajac srubke dodajemy więcej powietrza? A nie czasami wkrecajac to więcej powietrza?

    #634153
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    to zalezy od budowy gaźnika. w większości tanich śrubką regulujesz ilosc powietrza a ilośc paliwa dyszą i iglicą

    #634154
    Davido
    Uczestnik
    • 17
    • 55Postów:

    Okej iglice mam z pięcioma rowkami czy jeżeli zapinke mam na 3 zabku to będzie to optymalne ustawienie?

    #634155
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    nie, to bedzie ustawienia na 3 ząbku. U Kazia idealne a u Zbynia tragiczne

    #634156
    Davido
    Uczestnik
    • 17
    • 55Postów:

    Zto w jaki sposób dobrze ustawić iglice?

    #634157
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    w prawidłowy
    https://www.google.pl/search?q=regulacja+ga%C5%BAnika&oq=regulacja+ga%C5%BAnika&aqs=chrome..69i57j0l5.3714j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button