DT 80 Wysokie obroty biegu jałowego

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle DT 80 Wysokie obroty biegu jałowego

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 4 miesiące, 3 tygodnie temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #620727
    Zdjęcie profilowe ProPlayer13
    ProPlayer13
    Użytkownik
    • Postów: 14

    Witam, mam problem z moją DT 80, a dokładniej jak jadę i się zatrzymam to obroty zamiast spaść do ustawionych 1500 zawieszają się na 2500-3000 i dopiero, gdy włączę na 1 sekundę ssanie to spadną. Przepustnica opada do końca, lewego powietrza nie ma. Mam dysze 110/15, testowałem także na głównej 120 i to samo. Jak podniosłem iglicę na maxa to lepiej schodziła z tych obrotów ale nadal nie do końca, tylko zawieszała się na troszkę niższych i za chwile spadała. Teraz mam śrubę od mieszanki wykręconą o 0,6 obrotu i iglicę na 4 rowek od góry ale zmieniałem także na środek to podobnie było nawet gorzej.

    • Ten temat został zmodyfikowany4 miesiące, 3 tygodnie temu przezZdjęcie profilowe ProPlayer13 ProPlayer13. Powód:Pomyłka
    Krystian
    • Ten temat został zmodyfikowany4 miesiące, 3 tygodnie temu przezZdjęcie profilowe ProPlayer13 ProPlayer13. Powód:Pomyłka
    #620736
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 034

    to reguluj dalej bo to jest kwestia regulacji.
    pamiętaj że dysze od wolnych obrotów też się wymienia i to że jakąś masz to nie znaczy że na niej ustawisz

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie