Doczepiam Film już przestawiłem na publiczny. Problem !
- This topic has 29 odpowiedzi, 9 głosów, and was last updated 10 years, 11 months temu by CEFA.
- AutorWpisy
- 2 kwietnia 2013 dnia 15:14 #111616
Witam ma tu skutera kymco dj 50 mam problem z benzyną wylatującą z dużymi ilościami z wydechy zobaczcie filmik: http://www.youtube.com/watch?v=Ug0V4igbiWw
2 kwietnia 2013 dnia 15:53 #111620lejesz mieszanke ??
2 kwietnia 2013 dnia 16:21 #111627Nie
2 kwietnia 2013 dnia 16:29 #111628Robiłeś coś z gażnikiem? Wyreguluj go, a jak to nie pomoże to pewnie masz coś zrobione z tłokiem i cylindrem.
2 kwietnia 2013 dnia 16:43 #111629Albo może woda zebrała się w tłumniku i ją wyrzuca ? albo za bogata mieszanka a może kranik automatyczny niewiem.
2 kwietnia 2013 dnia 16:49 #111630AnonimNieaktywny- 180
- 3 133Postów:
On jest 2T czy 4T?
2 kwietnia 2013 dnia 17:57 #111641No to sprawdz czy to woda czy benzyna.
2 kwietnia 2013 dnia 20:40 #111676Jak wezmę tej substacji na palca to czuć benzyne i jest 4 t
2 kwietnia 2013 dnia 21:42 #111679nie wierze ze to paliwo-na moj gust to pluje ci olejem
pekl pierscien zgarniajacy i olej dostaje sie na tlok i jest spalany a reszte wypluwana to wszystko czeka cie zdjecie cylindra i obejrzenie piercieni –jak tam kompresja ?
PS,w najlepszym wypadku bierze olej z pod uszczelki pod glowica na cylinder i wpluwa przez tlok i zawor wydechowy na tlumik4T FOREVER
3 kwietnia 2013 dnia 05:00 #111686aha to czyli to pierścienie kompresje ma dobrą.
3 kwietnia 2013 dnia 05:29 #111687skoro to 4T to sprawdź poziom oleju w silniku – jak ubywa to wiadomo że pierścienie lub uszczelniacze na zaworach , co nie oznacza że cylek z tłokiem też może siedzieć , ale raczej uszczelniacze bo silniczek pracuje w miarę dobrze.
3 kwietnia 2013 dnia 06:35 #111692Sprawdz swiece, jak jest na niej olej to bedzie to co piszą koledzy wyżej
3 kwietnia 2013 dnia 09:35 #111704Mario1 napisał:
skoro to 4T to sprawdź poziom oleju w silniku – jak ubywa to wiadomo że pierścienie lub uszczelniacze na zaworach , co nie oznacza że cylek z tłokiem też może siedzieć , ale raczej uszczelniacze bo silniczek pracuje w miarę dobrze.
przez uszczelniacze (nawet bez nich) tak by nie zygal olejem tylko pierscien zgarniajacy mogl tam pojsc na magistrale nie stawiam olejowa
3 kwietnia 2013 dnia 09:41 #111705co by nie było to i tak musi rozebrać.
3 kwietnia 2013 dnia 09:49 #111708no nie ma bata grzebanie go czeka
widzales ta opone na filmie – mysle ze go dojechal paleniem gumy3 kwietnia 2013 dnia 09:55 #111710CEFA napisał:
no nie ma bata grzebanie go czeka
widzales ta opone na filmie – mysle ze go dojechal paleniem gumyślad jak cholera :-)) u mnie jak zapiłowałem na 11 tysiaków to wał przy magnecie urwałem – a wina leżała po stronie impulsatora ( zbyt nisko był ułożony )
3 kwietnia 2013 dnia 09:58 #111711Mario1 napisał:
CEFA napisał:
no nie ma bata grzebanie go czeka
widzales ta opone na filmie – mysle ze go dojechal paleniem gumyślad jak cholera :-)) u mnie jak zapiłowałem na 11 tysiaków to wał przy magnecie urwałem – a wina leżała po stronie impulsatora ( zbyt nisko był ułożony )
loj ,loj mi by szkoda bylo ganiac 4t na 11 tys
3 kwietnia 2013 dnia 10:03 #111712CEFA napisał:
Mario1 napisał:
CEFA napisał:
no nie ma bata grzebanie go czeka
widzales ta opone na filmie – mysle ze go dojechal paleniem gumyślad jak cholera :-)) u mnie jak zapiłowałem na 11 tysiaków to wał przy magnecie urwałem – a wina leżała po stronie impulsatora ( zbyt nisko był ułożony )
loj ,loj mi by szkoda bylo ganiac 4t na 11 tys
szkoda była ale za to jest 90cm3 bo komplet kupiłem , Żona teraz za cholerę nie chce bym jej z powrotem 50 założył – płacze że pod górkę jechała by 2 dni :-))
3 kwietnia 2013 dnia 11:45 #111714Mario mmnie sie wydaje ze mu poszly usczelki na tloku stad ten olej i kapanie z wydechu. silnik pracuje normalnie bo nic mu nie “opadło” ale podczas komprewsji zaciaga olej na tlok do komory spalania i to potem wyrzuca przez wydech na tłumnik. musi rozebrac i sprawdzic tlok oraz pierscienie usczelniajace. wymienic caly komplet na nowe i wtedy powinno ustac.
3 kwietnia 2013 dnia 12:30 #111715KrzysiekP napisał:
Mario mmnie sie wydaje ze mu poszly usczelki na tloku stad ten olej i kapanie z wydechu. silnik pracuje normalnie bo nic mu nie “opadło” ale podczas komprewsji zaciaga olej na tlok do komory spalania i to potem wyrzuca przez wydech na tłumnik. musi rozebrac i sprawdzic tlok oraz pierscienie usczelniajace. wymienic caly komplet na nowe i wtedy powinno ustac.
zazwyczaj pierwsze lecą pierścienie , jak piłował silnik tak że mu pierścionek poszedł to równie dobrze może się liczyć z wymianą cylka – bo jak mu zrobił rysę to już dupa , przez uszczelniacze zaworów też przeciśnie olej ( choć w filmiku widać że mu tam fest leje no i ten dymek niebieskawy ) to trochę za dużo jak na uszczelniacze .
3 kwietnia 2013 dnia 13:07 #111721Witam właśnie skuter nie był ani katowany ani nic tylko kilka lat stał sb gdzieś. A w sprawie tej wady to co zobaczyć pierścienie na tłoku a po czym moge poznać że cylek do wymiany z tłokiem też ? I jeszcze jedno nie lepiej było by wtedy założyć cylinder 80ccm ? Z gory dzięki.
3 kwietnia 2013 dnia 13:55 #111728Jesli nie masz prawka na motocykl do 125cm to nie radzę.
3 kwietnia 2013 dnia 14:04 #111730yhym
3 kwietnia 2013 dnia 14:14 #111734Wg mnie to jest dwusuw jeśli jednak 4T to większego szrota w życiu nie widziałem – koszmarny dźwięk i z tłumika leci wszytko co tylko może. remont cię czeka kolego 😉 Na 100% 4T ? masz korek od miski olejowej itp bo dźwięk silnika ewidentnie wskazuje na 2T
3 kwietnia 2013 dnia 14:34 #111739nie słuchaj bzdur , jak padły pierścienie i porysowały cylinder to wymień , komplet ( tłok , pierścienie , cylinder , tuleja , zabezpieczenia i uszczelki ) nie są drogie i możesz założyć 80cm3 , są gotowe komplety tyle że to się wiąże z uprawnieniami bo jak by cię złapali i stwierdzili że masz większy to but ( mandat i kara ) , póki co skoro twierdzisz że odkurzacz stał kupę czasu to spróbuj napsikać WD40 pod świecę -( dosyć sporo na noc ) , może tylko się zapiekły pierścienie , na drugi dzień bez świecy pokop parę razy a potem spróbuj odpalić już na świecy ,- może puści.
3 kwietnia 2013 dnia 14:48 #111744Mario1 napisał:
są gotowe komplety tyle że to się wiąże z uprawnieniami bo jak by cię złapali i stwierdzili że masz większy to but ( mandat i kara )
hahah dobre 😀 też bym tak zrobił
@edit :
wygląda na to że miałem racje co do rodzaju silnika3 kwietnia 2013 dnia 16:52 #111761To co WD40 tam gdzie świece wkręcam obfito popsiknąć ? I tak jest to 4T bo mam korek do miski olejowej koło wlewu bęzyny.
3 kwietnia 2013 dnia 17:14 #1117632T tez mają osobne wlewy do oleju i benzyny.
3 kwietnia 2013 dnia 17:51 #111771Nie wiem nie znam się na tym. A co mogło by się stać jakbym tego nie wymienił.
3 kwietnia 2013 dnia 23:21 #111795wyplujesz olej w mig i zlepisz cylek z tlokiem
wczesniej nie pisales ze stal dlugo-w jakich warunkach?
w tym ukladzie prawdopodobne ze (zaznaczam ze prawdopodobne) moze byc ze zapiekl sie pierscien olejowy mozesz wlac wd choc osobiscie nie polecam lepiej wlej nafte i tu UWAGA NIE MA ZNACZENIA CZY WD CZY NAFTA po zabiegach ponizej WYMIEN OLEJ
zostaw na noc i rano bez swiecy wypluj na szmatke resztki plynu ktory wlejesz do cylka,krecac rozrusznikiem lub kopajac- wkrec swiece i moze po odpaleniu max do 5-10 minut uspokoji sie dymienie jezeli tak to natychmiast wymien olej i przeczysc sitko,mimo wszystko trzeba rozebrac i poczyscic rowki w tloku,jak rozbierzesz i powierzchnia cylka w srodku bedzie swiecaca bez rys to znak ze jest ok -tanim kosztem wymien tylko tlok i pierscienie (jezeli jest pekniety zgarniajacy a poradzisz sobie oczyscic rowki to tylko pierscienie wymien -warunek tlok bez rys i sladow tarcia),drozszym zwieksz pojemnosc 60 juz czuc roznice(cylek+tlok z pierscieniami i sworzen)
4T FOREVER
PS LUKARIO od poczatku to twierdzilem i opisywalem problem w 4t - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.