Docieranie zippa vapora 80ccm. Porady

Witam, chciałbym was prosić o poradę. Mam zipa vapora (ten starszy model) i do tej pory miałem cylinder 65ccm, ale rozpadł się wał i cylinder, więc zamówiłem zestaw 80ccm z allegro wraz z głowicą, tłokiem, wałkiem rozrzadu, modułek odblokowanym blablabla i wał od kumpla. Pytanie jak najlepiej go dotrzeć. Oczywiście będę go docierał teraz żeby się wyrobić do wiosny, a już w ostateczności do lata. Kumpel co mi go robi mówi żeby go docierac do 500km i na poczatek nie przekraczac 50km . Czy to nie za duzo ? Czy warto stosować się do metod napisanych w artykulaach na tej stronce? Typu jazda na zmiennych obrtoach itp . Chodzi mi o to że chcę go jak najlepiej dotrzeć, nie chcę go przegrzać i chcę żeby mi służył jak najdłużej z jak najlepszymi osiągami.

wszystko sam opisales dobrze wiec porady nie potrzebne
nie przegrzac w poczatkowej fazie tzn 100-200 km i pozniej
spokojnie do 50 km/h teraz lepsza bedzie pora bo zimniej jest
na docieranie (niech straci sie snieg i ogien)
kup najlepiej oliwe termo kontrol b.dobrze odprowadza cieplo taki olej
i lepiej przez to chlodzi silnik(sa polsyntetyki takie w miare nie drogie)

witam "odnawiam" temat, zrobiłem już ok. 200km i za tydzień w weekend planuję wypad w trochę dłuższą trasę bo pogoda coraz lepsza :) pytanie jest takie czy konieczne jest zatrzymywanie co 10km na ostygnięcie silnika ? czy może nie będzie się teraz aż tak bardzo nagrzewał. wybieram się w trasę 50km :)