Docieranie silnika z chłodnicą oleju czy bez ?

Witam z góry zaznaczę że czytałem mnóstwo poradników jak docierać silniki lecz mam jeszcze pytania. Otóż przerobiłem ostatnio silnik na 110 ccm i zamontowałem chłodnicę oleju.
- Czy ta chłodnica oleju jest dobrym pomysłem w okresie docierania? Silnik nie powinien się przegrzewać.
- Pierwszy raz olej zmienić po 100 km czy po np. 300 km? Ponieważ różnie piszą.
- Docierając mam się stosować do metod że pierwsze kilkadziesiąt km do 20 km/h itd czy jeździć normalnie tak jak bym jeździł normalnie ok. 30-40 km/h na niskich/średnich obrotach? Wiem że podstawowym warunkiem jest nie przegrzewać oraz unikać wysokich obrotów.
- Czy jeżeli będę mieć dalej zamontowaną chłodnicę i będę docierał cylinder jeżdżąc normalnie. Cylinder i reszta podzespołów powinna dać optymalną moc ?
Pozdrawiam

chłodnica oleju jest dobrym pomysłem wogle w tym silniku bo żółte małpy żałowały materiału na żeberka cylindra i głowicy.
olej zmienić po 300,1000 i potem też co 1000
jeździć tak jak jeździłeś, normalnie na niskich/średnich obrotach nawet do 60,przegrzać z chłodnicą nie powinieneś [chyba że będziesz latał na kole rwał glebe i palił kapcia]
Cytuje;- Czy jeżeli będę mieć dalej zamontowaną chłodnicę i będę docierał cylinder jeżdżąc normalnie. Cylinder i reszta podzespołów powinna dać optymalną moc ?
Tak o ile masz odpowiedni gaźnik i moduł do tego,w przypadku 110 chłodnica to nie luksus to konieczność bo zdechnie.

Odpowiedni gaźnik tzn jaki? pz22 czy pz19? Moduł ma znaczenie? Mam obecnie podobno odblokowany i kostkę na 5 pinów

modul bez kagańca[i dobrze taki masz],gaźnik w zależności od dolotu głowicy 19,22,a nawet 26 i oczywicie króciec tez taki.

26mm nie będzie już za duży? Ogólnie to gaźnik da odczuwalną różnicę? Obecnie mam 19mm, czy jak dam np. 22mm to odczuję różnice na + ?

masz pz 19 a przepustice w nim 16mm?

szczerze to nw. Musiałbym sprawdzić :p