Dobór gaźnika do silnika 4t 125 154fmi

Witam
Mam pewien dylemat ponieważ założyłem "nowy" silnik 125 154fmi wraz z gaźnikiem pz19 ponieważ taki był w zestawie noi tu od razu rodzi się pytanie czy nie powinien być co najmniej pz22 ponieważ taką średnicę ma króciec i otwór w głowicy. Myślałem o zmianie tego gaźnika tylko nie chce wyrzucać kasy w błoto, ponieważ tak się złożyło że kumpel kupił dosłownie nowy taki sam silnik z gaźnikiem pz22 noi tu jest zaskoczenie ponieważ jest jeszcze słabszy, no ale wiadomo każdy silnik jest inny, do tego ma inny wydech, filtr powietrza itd. a mi mój jak na pz19 nie wydaję się słaby, ale te 120 km/h jak gdzie nie gdzie piszą o 125 to tyle nie wyciągnie. max. jakieś 90-100km/h

Jestem ciekawy waszego zdanie czy opłaca się kombinować i zmieniać ten gaźnik czy sobie dać spokój.

Nie wierz we wszystko co tu piszą, tak jak 50ccm lata po 100km/h. Mało która 125 da radę polecieć więcej niż 100.. Te 120km/h to jest max markowych sprzętów (najczęściej na wtrysku i mocy 15KM) , a nie chińczyków z mocą 10KM.

taki masz ten pz19 chodzi mi o kształt
http://allegro.pl/gaznik-motorower-tuning-pz22-80-110-125-junak-zipp-i5372756201.html
czy taki
http://allegro.pl/gaznik-filtr-4t-quad-atv-110-125-japan-pz19-i5193106081.html

Mam ten drugi
http://allegro.pl/gaznik-filtr-4t-quad-atv-110-125-japan-pz19-i5193106081.html

To dobrze czy źle?

Jak założysz ten pierwszy to poczujesz różnicę niewątpliwie porównaj sobie średnice przepustnic a nawet bez rozbierania wizualnie widać,teraz masz pz19 [realnie 14-15mm] szeroko po końcach a wąsko przy przepustnicy.Czyli racze nie za bardzo.

A króciec też muszę wymienić bo mam o średnicy 19 więc chyba też trzeba większy czy może taki być?

króciec i gaźnik dajesz o takiej średnicy ja otwór w głowicy,jak masz tam 22 to 22mm gaźnik i króciec.