Deszczochron skuterowy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #77914
    siwa
    Użytkownik
    • 3
    • 10Postów:

    Witam,
    tak podwójnie witam, bo i na tym forum i na skuterze jestem mocno zielona.

    W związku z tym, co za oknem i klimatem kontynentalnym, widzę, że artykułem pierwszej potrzeby będzie jakiś deszczochron.
    Planuję jeździć skuterem ile się da, ponieważ w moim mieście, w połowie drogi między moim domem, a pracą jest zawalony tunel.

    Co polecacie, żeby nie dojechać do roboty kompletnie przemoczona?
    Nie chcę wozić zapasowego ubrania, najchętniej kupiłabym coś, co założę na normalne dżinsy, a w pracy powieszę w garażu podziemnym.
    Goretex górsko-narciarski nie wytrzymuje, już sprawdzałam.

    Poradzicie co kupić?

    siwa

    #77915
    Anonim
    Nieaktywny
    • 14
    • 82Postów:

    Kup strój przeciwdeszczowe taki z “foli”. Ja mam kurtkę na motocykl i kupiłem spodnie Modeki za 60zl i jak pada zakładam je na karty i dalejfacebook drogę 🙂

    #77934
    hektor190
    Użytkownik
    • 4
    • 26Postów:

    Ja jeżdżę w kurtce na goretex i puki co daje radę – nogi w razie deszczu przykrywam “kocykiem” a raczej czymś na wzór pałatki – nie przemaka ale nie wygodnie bo muszę się pilnować żeby nie odleciało. Ale też jest ciepło bo nie wieje.

    Rozważam uszycie sobie coś na wzór “motokoca” bo te oryginalne są drogie : / Ale jeszcze nie wiem jak to się uda zrobić.

    #77938
    axyt
    Uczestnik
    • 7
    • 83Postów:

    Ja mam taki komplet budżetowy:
    http://www.decathlon.com.pl/PL/spod-p-deszcz-cr100-niebies-117010652/
    http://www.decathlon.com.pl/PL/sztormiak-navistan-m-czerwony-192150209/

    Sprawdza się doskonale, ubieram je na normalne ciuchy i nawet w największym deszczu po 40 – 50 minutach jazdy po rozebraniu na miejscu jestem zupełnie suchy. Dodatkowa zaleta to znakomite właściwości ocieplające, bo wiatr przez nie absolutnie nie przenika.