Jestem od paru dni posiadaczem w/w skutera. Wczesniej nie jezdzilem skuterami wiec prosze o pomoc. Czy wszystkie te modele tak glosno "chodza"? Nie widac zeby tlumik byl gdzies dziurawy... Czy moze jakas regulacja jest mu potrzebna?
Mozliwe ze ten typ " tak ma ". Jednak slychac jakby troche "metaliczny" dzwiek. Czy to moze wina zlego smarowania? Po zakupie kupilem olej Statoil 2T Way Low Smoke 1L bo juz mial koncowke. Warto go lac?
Do tego wszystkiego doszly wibracje ktore rozchodza sie po calym skuterze. Pojawiaja sie zaraz po odpaleniu i tak jest caly czas, moze troche slabiej przy szybszej jezdzie. Mysle ze moze byc gdzies luz poniewaz slychac metaliczne stukanie w okolicach wariatora i wentylaora .
na początek odkręć pokrywę przekładni zobacz czy nic się nie odkręciło/poluźniło jak wszystko ok to zdejmij cylinder (w 2T prosta robota) sprawdź luz korbowodu na wale (góra dół) stan łożyska igiełkowego a jak jest ok to zacznij rozpoławiać karter ( jak nigdy nie było zdejmowane magneto to radzę zaopatrzyć się w ściągacz)
Jesteście niepoważni każecie chłopakowi odrazu remontować cały silnik bo usłyszeliście, że bo coś brzdęka na filmie ??? Nawet nie wiecie jaki ten skuter ma przebieg 0_o
sam mam Daelima s-five więc wiem że ten silnik tak chodzi, ten brzdęk to pompa oleju. prawdopodobnie nie masz podkładki pod nią i ci stuka. Pompe mocuje taki docisk. daj miedzy niego a pompe gumową podkładkę (kawałek węża) a między karter silnika a pompe warstwę sylikonu mechanicznego.