Czy to jest śruba serwisowa i jak ją odkręcić?

Dobry wieczór.

Podejrzewam uszkodzenie zaworu membranowego w swoim TGB101s orion.
Chciałęm go wymontować i obejrzeć. Zacząłem odkręcać kruciec ssący.
Wykręciłem 3 śruby i została 4. Zupełnie inna niż wszystkie, nie mam pojęcia czy mam kombinować i kręcić nią na chama, czy rozwiercić? Jakieś porady?
Na zdjęciu na samym środku.

https://photos.app.goo.gl/z9HTXuifQPdhmAcz1

odkrecaj na chama dowolnymi metodami (kombinerki, ampul, naciąc na płaski śrubokręt…itd) - tylko potem trzeba założyć normalną. to jest po to tak wymyślone żeby nie dłubać bez potrzeby

Dzień dobry.
Panowie, drąże temat dalej. Śrubę wykręciłem, zawór membranowy w porządku.
Pojawia się problem wycieku paliwa z rurki spod gaźnika. Wymieniłem kranik, nic to nie dało.
Skuter co jakiś czas uda się odpalić do momentu kiedy go zaleje. Pływak nie jest dziurawy. Chciałem wymienić gaźnik ale wychodzi koło 500zł za nowy Mikuni z odpowiednią średnicą króćców. Natomiast pytanie czy ryzykować i zamawiać sam zawór iglicowy? Znalazłem w cenie ok 70zł.
Warto?