Czy oplaca sie kupic drozszy niby firmowy gaznik

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Czy oplaca sie kupic drozszy niby firmowy gaznik

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Michał Kowalewski 5 miesiące, 2 tygodnie temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #326537

    Michał Kowalewski
    Użytkownik
    • Postów: 55

    Jak w temacie czy oplaca sie kupic gaznik keichin np ten z linku http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5629520417
    Lub
    http://iskuter.pl/gaznik-do-skuterow-4t-cvk-18mm-130qmb-dysze-chinczyki-p-2517.html

    Czy lepiej kupic tanszy najzwyklejszy? Czy roznia sie jakoscia itp?
    Silnik 139qmb 80 cc

    #326547
    Zdjęcie profilowe eadem
    eadem
    Użytkownik
    • Postów: 2 307

    Jeśli chcesz mieć możliwość wyregulować zakupiony gaźnik i cieszyć się (względnie) niefalującymi obrotami, to rozważaj te dwa pierwsze i nic poniżej ich ceny. CVK to też Keihin ale nie wiem jaka jest dokładnie różnica między nimi.

    #326551

    Michał Kowalewski
    Użytkownik
    • Postów: 55

    Dobra zamowilem ten z linku nr.2 dam znac co i jak jak zaloze wyreguluje i stestuje

    #326606

    Michał Kowalewski
    Użytkownik
    • Postów: 55

    Dzisiaj doszedl gaznik ten z linku nr2 zalozylem dysze 90. Podregulowalem choc wiele nie bylo trzeba oprocz obrotow. Skuter chodzi rowniutko plynnie pszyspiesza. Jest tylko jedno male ale. Jak daje gaz na max przyspiesza ok. Ale czasem sie jakby zadlawi na sekundke czy dwie ale delikatnie. Czuc tylko podczas przyspieszenia ze takjakby ciut straci moc na chwile i dalej jest ok. Swieca kawa z mlekiem takze sadze ze ilosc paliwa ok. Z jakiego powodu taki maly przymulek moze sie brac? Nie jest to uciazliwe w zaden sposob ale jednak mozna by to dorobic zeby bylo jak w szwajcarskim zegarku

    #326652
    Zdjęcie profilowe eadem
    eadem
    Użytkownik
    • Postów: 2 307

    Generalnie gaźniki są mułowate w reakcji na gaz. Ten typ tak ma.
    Objaw dławienia się przy odkręcaniu gazu był i u mnie, póki co stanęło na wymianie cylindra z niefabrycznej 250cc na fabryczną 200cc. Ponoć osprzęt mam do fabrycznej pojemności i dlatego całość nie grała jak trzeba. Ale czy to koniec problemu – dowiem się w najbliższym czasie.

    #326706

    Michał Kowalewski
    Użytkownik
    • Postów: 55

    No u mnie juz ustapilo to szczerze powiedziawssy. A co mulowatosci ogolnej to moim zdaniem jak na chinczyka nie jest zle. Generalnie mam juz 4 skuter z takim silnikiem i rozne doswiadczenia byly ale co do gaznika to poprostu wiem ze tak byc nie musi i moze on lepiej reagowac. Zalezy jak sie trafi. Ja mam przerobiony na 80cc dysza 90 i jest git. Troche aie gaznik oswoil kilka dni i mu przeszla mulowatosc 🙂

    #326720
    Zdjęcie profilowe eadem
    eadem
    Użytkownik
    • Postów: 2 307

    Dotarcie się mechanizmów też ma znaczenie. Różnie bywa. Generalnie chodzi o precyzję – droższe gaźniki są precyzyjniejsze więc i silnik na nich gładziej chodzi. Dobrze wykonane GY6 jest całkiem spoko.

    #326737
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 12 146

    tu chodzi i o precyzje i o materiały i o jakość złożenia. Inna sprawa że 20zł w cenie gaźnika produkowanego w setkach tyś sztuk który do tego jedzie z drugiego końca świata może oznaczać przepaść jakościową albo żadną różnicę.
    Wiedzę ma tylko ten co sprzedał po 200 sztuk każdego i ew. buja się z roszczeniami gwarancyjnymi lub wymianami.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #327118

    Michał Kowalewski
    Użytkownik
    • Postów: 55

    No co do tego ze silnik chodzi gladziej to fakttcznie zauwazylem na ttm gazniku. Chodzi ciszej i lzej jakby

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie