Czy ktos wymieniał krater tam gdzie jest wlew oleju??

Czy już ktos wymieniał http://moto.allegro.pl/silnik-quest-wilga-vapor-4t-karter-obudowa-olej-i2479882799.html.Na co trzeba uważac przy wymianie i czy jest trudno wymienić??

Jest to średnio trudne, tyle że pracochłonne.
Jesli robisz to po raz pierwszy, dokładnie ponotuj sobie co i jak było zamontowane. Tak, żeby później nic nie pomylić.

Najciezej jest sciagnac dzwon magneta. Najlepiej miec do tego sciagacz ktory kosztuje kilka zlotych. Potem odkrecasz iskrownich ktory jest na dwoch srubkach a na koncu zostaje karter. Oczywiscie silnik z ramy. Sam kartek trzyma sie na kilku dlugich srubach i dwoch krotkich :)
Narzedzia:
Srubokret krzyzakowy
Klucz 10 i 8 najlepiej nasadka na grzechotce i jesli dobrze pamietam dzwon magneta trzyma sie na nakretce do ktorej potrzebny jest klucz nr.14.
Przyznam sie ze Ja nasadkami tylko popuszczam sruby a potem odkrecam wkretarka no i przykrecam tez a mocniej dokrecam nasadka. Ale to jak pracowalem w serwisie i dziennie odkrecalo sie 100 takich srubek :P

Pamietaj zeby wszystko potem uszczelnic. Oprocz papierowej uszczelki Ja dodatkowo uszczelnialem silikonem silnikowym :)
Z wyjeciem i wsadzeniem silnika mozna z luzem to zrobic w godzinke :)

to trzeba silinik sciagac??