Części do Sym-a 125 Gts Evo 2010r

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Części do Sym-a 125 Gts Evo 2010r

Tagi: , ,

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 1 miesięcy temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #629253
    Zdjęcie profilowe Kolec
    Kolec
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam Wszystkich ! Jestem zainteresowany kupnem skutera jak w temacie- Sym Gts Evo 125 z 2010 roku. Ale boje sie,poniewaz nigdzie nie moge znalezc ( badz nie potrafie ) sklepu z czesciami do tego modelu. Szukam w internetach,i tego modelu nie ma. Nie wiem nawet jaki to silnik,czy wtrysk czy gaznik. Skuter wkladu nie wymaga na chwile obecna ,ale wiadomo,kiedys bedzie trzeba cos do niego kupic.Znam vin,po nim dojdzie ktos co to za silnik badz w jakich modelach jeszcze jest montowany ? W jakich sklepach znajde do niego czesci ?

    #629254
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 025

    tarcze, klocki, opony i olej kupisz u nas od ręki. a inne części to niby jakie byś chciał jak tam się raczej nic nie psuje?. z innymi też nie ma problemu. są internety i kurierzy. jak czegoś nie ma u nas to jest we francji, nieczech..itd czy UK gdzie marka jest popularna.
    wtrysk ma kontrolke wtrysku na desce, gaźnik ma kopniak i widać gaźnik :). ale 2010 to na 99% gaźnik, waiacje z wtryskiem to chyba od 2011 w górę.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #629256
    Zdjęcie profilowe Kolec
    Kolec
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Chodzi o to,co moze sie zepsuc/zużyć. Sprzeglo,wariator,dzwon,gaźnik wlasnie,jakas cewka jak jest,modul ? 🙂 bedzie (o ile kupie ) to moj pierwszy skuter,i mam obawy zwlaszcza ze do wszystkich inny skutrów jak sie wpisze marke /model mozna samemu dostac wszystko od reki…a nie chce kupic czegos,co bedzie mi stalo przez byle awarie.

    #629257
    Zdjęcie profilowe Kolec
    Kolec
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Kopniak jest,wiec jest to gaznik. Teraz sie zdj przygladalem. Boje sie z byle powodu,jakiegos wycieku cy cuś motor bedzie stal. A nie o to chodzi. Jakie sa inne nazwy tego modelu , silnik montowany w nim wystepuje w innych markach ?

    #629269
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 025

    Nie. SYM GTS to zawsze SYM.. tzn nie kupisz go jako Bartona, Rometa..itd
    Raz firma TGB się dogadała z SYM’em i na tej samej jednostce napędowej wypuściła model TGB X-Motion. Ale to inaczej wyglądający sprzęt tylko blok silnika ma ten sam.

    Natomiast na różnych rynkach SYM go sprzedaje jako SYM GTS, SYM JOYMAX, SYM JOYRIDE, SYM VTS, SYM FIRENZE.

    Problem z wyszukiwaniem części nie polega na tym że nie ma cześci tylko na tym że żadko SYm GTS jest dopisywany do wyszukiwarek u naszych krajowych dystrybutorów. Wynika to z faktu że marka oficjalnie w zasadzie prawie nie występowała w PL (były próby ale tak sobie z tym jest) wiec po prostu nikt go nie dopisał. Tak dla przykładu: zmieniałem hamulce wiec musiałem ściągnąć wydech i słabo to zniosła uszczelka wydechu. Oczywiście wpisywanie „SYM GTS uszczelka wydechu” dawało zerowe rezultaty ale to tylko kółeczko z miękkiego metalu wiec stwierdziłem że bede szukał „na wymiar” a nie do modelu. Wygooglałem że ma tam chyba 31x4mm i taką uszczelkę znalazłem w sklepie Larrson. Uszczelka produkcji firmy Athena. Na stronie Larrson-a NIE MA wypisanego modelu SYM GTS 125. Ale na stronie firmowej Athena przy tej uszczelce jest. Pojechałem i za 6zł kupiłem od ręki dwie sztuki.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #629309
    Zdjęcie profilowe Kolec
    Kolec
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Dzięki za dość wyczerpującą odpowiedź 🙂
    Z tłumikiem była wg. mnie akurat dość prosta sprawa,ale co zrobić w przypadku jakiegoś czujnika ,wariatora, sprzęgła,dzwona itd ? Szukać i dopasowywać ? różne średnice,wejscia na wałek( wielowpust o ile się orientuje itd )szerokość…..tego się boję. Mam na oku piękny egzemplarz,choć masakrycznie drogi. A stan , no cóż-jak z fabryki,serio nie ma się do czego przyczepić.
    Próbowałem wyszukiwać właśnie pod innymi nazwami (joymax i joyride chyba ) ale jak już coś było,to roczniki przed i po,a 2010 był jakoś przeważnie ominięty. Stąd moje spore obawy. NIe chce wydac fury pieniędzy jak na taki sprzęt, i mieć fotel z niego w garażu 🙂

    #629311
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 025

    po pierwsze jeżeli jest taki dopieszczony to jeżeli go nie rozbijesz to raczej mało się psuje – to cholernie dobra konstrukcja. wariatory, sprzęgła, dzwony..itd – to wszystko jest dostępne.
    Problem to możesz mieć z przednią owiewką czy np kanapą – jakbyś się uprał na wymianę na nowe. Ale tam jakaś firma z allegro dość dobrze ogarnia temat SYMa. Naprawdę nie ma się czego bać.

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie