Cylinder Racingowy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Cylinder Racingowy

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #264885

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam 🙂 szukam dobrego i dosyć mocnego cylindra klasy Racing

    Zastanawiałem się nad stage6 Racing ale jest coś mocniejszego i w miarę żywotnego :)??

    Czy przy wydechy Yasuni R (nie mówcie ze jest za słaby bo to wiem) i gaźniku 21 oraz tytm cylindrze mogę się spodziewać efektu „z gazu na koło”??

    #264886

    Anonimowy
    • Postów: 0

    witam

    Widzę że pan ma problem .

    Jak to jest 2t to jak zrobisz taki tuning to ti spokojnie pójdzie na koło mój kolega ma też 2t i załorzył cylinder 70cm i idę mu na koło i leci 105km .

    Opłaca się kupić te częsci co pan napisał

    #264887

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Przy dobrej regulacji przy zestawienie malossi sport 70 i yasuni R poleci ci z gazu na koło i v-max ok 100+/-

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Prezenty od Junaka

    Kup dowolny jednoślad marki Junak, a otrzymasz kask z blendą Junak oraz 5L oleju Platinum Rider.
    #264888

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Do keewaya są od niedawna produkowane Hebo manston replica wiec zastanow się nad nim 😛

    #264889

    Anonimowy
    • Postów: 0

    powiedzcie mi jak to działa że powiedzmy cylinder 70ccm klasy racing jest mocniejszy od cylka 70cmm sport niby ta sam pojemność jak to działaż?

    #264890

    Anonimowy
    • Postów: 0

    inne i większe kanały dolotowe i dużo większy kanał wydechowy. Inna konstrukcja, inaczej wykończony, mieszanka do komory spalania dostaje się łatwiej i w większych ilościach.
    Większa kompresja.

    #264891

    Anonimowy
    • Postów: 0

    SiWy, z tego co wiem to mogę każdy cylinder pod pasować od minarelli AC tylko muszę tłok zmienić albo dać łożysko redukcyjne, czyli brać tego stage??

    #264892

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No to powodzenia z łozyksiem regukcyjnym 😆 To lozysko nie wytrzymuje na sporcie a co dopiero na racingu 😆 Moim zdaniem s6 to gowniana firma, części sa slabej jakosci.

    #264893

    Anonimowy
    • Postów: 0

    to jescze raz ja ,jaki cyl 70ccm polecacie ?? ale nie na moc a na zywotnosc,wiadmo zeby nie chodzil tak samo jak 50ccm ale który jest najzywotniejszy??
    i jescze pytanko , co jest potrzebne do 70ccm
    stozek
    jakis mocniejszy wal
    wieksza dysza
    cos jescze??
    a i bym zapomnial mam peugeota trekkera co zreszta widac po profilu

    #264894

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Żywotność to chyba malossi sport 70, na nim zrobisz najwięcej km bo można jeszcze zrobić 3 szlify ;p
    Ja tam bez stożka na razie jeżdżę, tylko mam w seryjnym filtrze parę dziurek i większa dysza główna.
    No ja bym wymienił na mocniejszy wał albo chociaż same łożyska wału i igiełkowe.

    Ogólnie żeby cylinder dał z siebie wszystko na co go stać to trzeba wymienić cały silnik, taka jest prawda ;p

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie