Cylinder alumionowy czy żeliwny? Średnia ilość przejechanych km.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Cylinder alumionowy czy żeliwny? Średnia ilość przejechanych km.

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 10 miesiące, 4 tygodnie temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #313618
    Zdjęcie profilowe star15
    star15
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Siemka
    Mam do was pytanko ile średnio kilometrów można przejechać przy cylindrze aluminiowym a ile na żeliwnym?
    Przy robieniu dobrych mieszanek z Castrola Racing?
    Chciałbym się dowiedzieć orientacyjne ile mniej km przejadę na aluminium?

    #313619
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 034

    jeden przejedzie 200km a drugi 12000 km. tu nie ma reguł. zależy od jakości cylindra, stylu jazdy, gaźnika, regulacji

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
    #313621

    Szymon Milosz Mazuchowski
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Cylindry aluminiowe z reguły są droższe od żeliwnych. Cylindry aluminiowe lepiej odprowadzają ciepło i są mniej podatne na zatarcie.Oczywiście wszystko zależy od docierania, stylu jazdy, gaźnika,wydechu i sporo innych czynników.Cylinder może szybciej się zacierać nawet poprzez zły filtr powietrza a takimi są chińskie filtry stożkowe.Ja osobiście polecam wyroby firmy malossi,airsal są dobre w przystępnej cenie.

    #313622
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 13 034

    airasal to złom z bardzo cienką warstwą nicasilu

    SYM GTS 125 / Junak 607 2T: Malossi Sport 70, ProReplica, wario SportPro, 19mm Carb, Malossi GasBox, MF Evolution Clutch, Wingcooler…itd… gnije…
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie