CPI Oliver Sport, regulacja

Witam, chciałbym prosić o waszą rade ponieważ jestem zielony jeszcze w tych sprawach, a mianowicie. Kupiłem Wydech tecnigas next-r do mojego Cepa zdjołem blokadę z wariatora i kupiłem odblokowany moduł, podobno to wszystkie blokady w tym modelu. Skuter muli dość na starcie i jedzie tylko 55km/h. Kolega powiedział mi że rolki i tu moje pytanie wyczytałem że oryginalnie to 15x12 5,8g, Jaką wagę kupić żeby to śmiagało ? Jeśli nie ten dział, albo z jakiegoś powodu pytanie na które nie da się odpowiedzieć to przepraszam. Z góry dzięki :)

55km/h albo kupiłeś zły moduł albo jest jeszcze gdzieś blokowany, dokładnego ciężaru rolek nikt Ci nie poda, metoda prób i błędów, Ja w kymco Vitality jak miałem ten wydech to rolki dałem 6g i skuter nie do poznania, tak wzrosły osiągi.

Siema mam CPI OLIVER SPORT kupiłem tłumik Giannelli dałem 700 żł ściągdełem homologacje taką podkładę i jechałem 75 potem kupiłem sportowy moduł odblokowany NAROKU dałem 120 zł z przesyłką i teraz na lajcie zamykam licznik oczywiście skuter jest seryjny oprucz tłumika i modułu a cylek i reszta od nowaości przejechałem jusz 18yś km mam go 7 lat i nie nażekam na v-max blokady miałem na warjatoże i w gażniku mój skuter jedzie tak około 85-90km

cepekOliver a tobie radze
1. sprawdz tłumik bo na sto procent w kolanku jest taka podkładka ją sie wbija i już jedziesz 70KM
2. i radze kup sobie moduł sportowy NARKU dasz te 100zł ale będzie gonił 80km

Po pierwsze wydech trzeba odblokować. Poza tym warto wymienić rolki na lżejsze, myślę że dobre będą 5g. W razie potrzeby pod poniższym linkiem jest poradnik, co zrobić przy wymianie wydechu na sportowy:
http://www.skuterfan.pl/?a=sklep.artykul&id=1

Wymieniając wydech warto jeszcze pomysleć o sportowym wariatorze, taka zmiana da naprawdę odczuwalną poprawę mocy.