CPI OLIVER SPALONY PASEK PO 30KM !!!!!!!!!!!!

Witam otóż mam skuter Cpi oliver założyłem cylinder 70 i spręzynki sprzęgła top racing niebieskie i skuter jedzie licznikowo pomiedzy 95-100 ale pokrywa wariatora sie tak nagrzewa ze pasek mi spaliło zniszczyło wariator przeciwtale i rolki wiec załozyłem seryjne i nie wiem dlaczego tak sie dzieje przedtem normalnie jezdziłem i nic sie nie działo( na 50tce teraz 70 i nowe spręzynki) a teraz na pokrywie było by mozna mieso smazyć aha i pasek był nowy ( własnie wczoraj przejechałem 30km z postojami ) i koniec siadło wszystko (((((((((((((2T)))))))))))))

jaki pasek ?

Pasek DAYCO zostaly z niego sznurki i sorki za ten drugi post ale przez przypadek drugi raz opublikowalem

Tak jak wspomniałem wcześniej pasek DAYCO nwm jaki dokladnie bo dostalem go wraz z skuterem

może był kevlarowy..
sobie pooglądaj:
https://www.youtube.com/watch?v=RQGMLF-zhvk

A co jesli byl levlar na 50 mialem przejechane 3tys km i nic a teraz mialem zmienione sprezynki sprzegla top racing niebieskie i cylek 70 po 30 km pokrywą sie tak nagrzala ze spalila pasek wyrwala wariator rolki stopila i przeciwtaler z gwint zjechalo nwm czego to przyczyna moze moj skuter nie moze jechac wiecej niz 70km ma h bo jechalem z 95-105 caly licznik obkrecilo

a teraz pasek ci się ślizga i się zjarał.
bardzo możliwe że twoje top racing robią to co często robią sprezynki top racing - miekną pod wpływem temperatury
95-105 (realne) w życiu nim nie jechałeś.

Tp co zrobic zeby nie palil paska nie zdejmujac tyxh sprezynek mam centralke twarda na stanie (nie zalozona ) musze na nia stanac zeby ja zgniesc i jaka jest roznica pomiedzy ke larem a zwyklym bo kevlar droższy jest

paski kevlarowe niszczą korektory i wariatory które nie są pokrywane ceramiką. te ceramiczne też niszczy tylko znacznie wolniej.
po kiego grzyba ci taka twarda sprężyna? masz 20KM do przeniesienia? 10KM skutery stroi się na sprężynach soft lub medium i to jest max.
wiatrak na przeciwtalerzu masz? jakieś wietrzenie przestrzeni napędu?

Nie nic nie mam chciałem sobie wiertarka dziorki wywiercic ale zrezygnowałem ze względu na piasek

A i kevlar nie jest mocniejszy ???

Jo co by zrobic aby soe tak pokrywa nie grzala i paska nie tppila

zacząć czytać o napędach i paskach i złożyć tak jak to jest wymyślone zamiast poprawiac byle jak i bez pojęcia.
myślisz że wiatrak na przeciwtalerzu to jest dla ozdoby?

No sa jakies uzebrowania na przeciwtalerzu ale to i tak mu noe pomoze a ja lubie aobie pojezdzoc z 40km w niedziele a te aprezynki mi lepszy start daja a nie jak na seri mul przy ruszaNiu

no to skoro wiesz lepiej to ja ci nie jestem w stanie pomóc.

Nie ze ja sir lepiej znam ale czy taki dzqon stage wingcooler by pomogl szczerze mówiąc to wątpię bo pokrywa przez 2km jazdy na full gazie jest bardziej gorąca od wydechu

A moze to sprzeglo sie slizga i dlatego tworzy nadmierna temperature sprzeglo qm motor 3k przebiegu a w nim top racing niebieskie

WOMBAT a sprzęgło top racing to za 150 zł i dzwon stage 6 wingcooler by pomogło bo mysle ze sprzęgło sie slizga i tworzy nadmierna temperature mam sprzęgło wm motor spręzynki top racing niebieskie i dzwon seryjny ???

a czy na sprzęgle są oznaki przegrzania?

Nie wiem nie patrzałem ale jak przejechałem na zimnym silniku z 20m to dzwon juz był ciepły