Coś nie tak

Wracałem dziś swoim skuterem z miasta i nagle coś zaczęło szumieć w silniku. Skuter zwalniał i przy 30 km/h go zgasiłem. Później nie odpalił. Doprowadziłem go do domu i świeca była sucha.. Silnik nie dostaje paliwa. Wstrzyknąłem troszkę mieszanki bezpośrednio do cylka i również nie odpalił. Dodam że mam wrażenie że jakoś lekko kręci. Czy to może być pierścionek? Czy jak pęknie pierścionek do silnik nie pobiera paliwa? Pomocy.

Może uszkodziła się uszczelka głowicy?

To silnik 2T

To co, że 2T? nie mogła uszkodzić się uszczelka głowicy?

lop sprawdź cewkę może nie podaje odpowiedniego napięcia na świece - wynik brak iskry. Próbowałeś odpalać z kopniaka?

I to byłby powód? A ten dziwny dźwięk jak to się stało też był przez to spowodowany? Czy się by silnik przytarł?

KrzysiekP napisał:

lop sprawdź cewkę może nie podaje odpowiedniego napięcia na świece - wynik brak iskry. Próbowałeś odpalać z kopniaka?

Iskra jest = świeca jest sucha = nie odpala = nie bierze paliwa.

Może się przytarł, ale puścił tłok skoro piszesz że lekko kręci..

A jak zdejmiesz wężyk z gaźnika to przy kręceniu podaje benzynę ?
jeli nie to sprawdz zaworek podciśnienia albo filtr paliwa
Możesz też sprawdzić czy nie zawiesił sie pływak w baku i masz tam saharę :P

skoro nie dostaje paliwa to sprawdź filtr paliwa i kranik i konieczna regulacja gaźnika. być może masz ustawioną zbyt uboga mieszankę tzn za dużo powietrza a za mało paliwa stąd sucha świeca.

NIe podaje paliwa, tłok chodzi jak trzeba.

lop16 napisał:

NIe podaje paliwa, tłok chodzi jak trzeba.

To już wiesz co jest.. Rozkręć gazior i przedmuchaj dysze.

A może być tak że przytarty silnik nie chce ciągnąć paliwa?

lop16 napisał:

A może być tak że przytarty silnik nie chce ciągnąć paliwa?

Raczej nie, chyba że nie ma kompresji, silnik nie wytwarza podciśnienia i nie otwiera się kranik podciśnieniowy.

Pietro napisał:

lop16 napisał:
A może być tak że przytarty silnik nie chce ciągnąć paliwa?

Raczej nie, chyba że nie ma kompresji, silnik nie wytwarza podciśnienia i nie otwiera się kranik podciśnieniowy.

I to może być to ponieważ lekko się kopniakiem rusza.. Bo już jak wracałem to nie był taki mocny a potem już całkiem stanął.

Jak by co to nowy zestaw będzie. http://allegro.pl/tuning-cylinder-65cm3-suzuki-addres-tgb-katana-der-i1642151660.html

Jeśli słyszałeś szum to możliwe że to jednak mieszalnik oleju odmówił posłuszeństwa lub za mało oleju podał. Jazda na 3/4 manetki lub więcej, zbyt uboga mieszanka i/lub temperatura dokończyły cylinder.

Tego się dowiem. Jak pierścionek cały będzie to wina mieszalnika.