Co Wybrac Router City Line 4t Czy Router Grande 4t? ktory z nich jest lepszy ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Co Wybrać? Co Wybrac Router City Line 4t Czy Router Grande 4t? ktory z nich jest lepszy ?

Ten temat zawiera 177 odpowiedzi, ma 12 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 2 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 178 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe wlodi91
    wlodi91
    Użytkownik

Chodzi o to Ze nie wiem Który z tych Skuterów jest Lepszy ..jestem początkujący w te klocki …
    Mianowicie To będzie mój Pierwszy skuter .poradzicie jakis nowy skuter do 3000-3500zl

Zdjęcie profilowe Rysio_Misio
    Rysio_Misio
    Użytkownik

Twój pierwszy post tutaj?
    Trzeba Gościa powitać zatem. Witamy. 🙂

„Trzymaj swoje szczęście za włosy, dopóki samo nie wyłysieje.”
    Zdjęcie profilowe Berg
    Berg
    Użytkownik

Witamy.
    .
    Jeden pies. Bierz tego który bardziej CI pasuje (wielkość) i bardziej się podoba (kolor?). Grande będzie mniej zrywny (spora masa) ale jest wygodniejszy. Sam musisz wybrać.

Kymco MILER 125 (bogatsza wersja Grand DINK)

Czytaj
    REKLAMA

Jak schudnąć? Odkryj nowy portal Rowery Jednoślad.pl

Czytaj REKLAMA Jak schudnąć? Odkryj nowy portal Rowery Jednoślad.pl

Chcesz schudnąć, odkryć kolejną pasję? Poznaj Jednoślad.pl także od rowerowej strony sportu i zdrowej odmiany. Zbuduj formę, zmień się na lepsze!

Zobacz teraz Rowery Jednoślad.pl

Chcesz schudnąć, odkryć kolejną pasję? Poznaj Jednoślad.pl także od rowerowej strony sportu i zdrowej odmiany. Zbuduj formę, zmień się na lepsze!

wlodi91
    Użytkownik

Dzięki Rysio_Misio za powitanie tak pierwszy mój post. Ale miałem nadzieje ze się czegoś od Cb Dowiem…dzięki za rade Berg.Ale Chodzi mi Tez o inne Nowe Skutery Które Mógłbym kupić i polecacie .. Oglądałem Film na Youtube z Router City Line i Koleś polecał

Myslałem ze do 4000 zl Kupie Nowe Kymco ale się Sen Rozmyl…czy to Prawda że kymco sa takie Bez Awaryjne ?