Co Wybrac Router City Line 4t Czy Router Grande 4t? ktory z nich jest lepszy ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #300661
    wlodi91
    Uczestnik
    • 2
    • 80Postów:

    Chodzi o to Ze nie wiem Który z tych Skuterów jest Lepszy ..jestem początkujący w te klocki …
    Mianowicie To będzie mój Pierwszy skuter .poradzicie jakis nowy skuter do 3000-3500zl

    #300665
    Rysio_Misio
    Uczestnik
    • 0
    • 492Postów:

    Twój pierwszy post tutaj?
    Trzeba Gościa powitać zatem. Witamy. 🙂

    #300687
    Berg
    Uczestnik
    • 46
    • 818Postów:

    Witamy.
    .
    Jeden pies. Bierz tego który bardziej CI pasuje (wielkość) i bardziej się podoba (kolor?). Grande będzie mniej zrywny (spora masa) ale jest wygodniejszy. Sam musisz wybrać.

    #300691
    wlodi91
    Uczestnik
    • 2
    • 80Postów:

    Dzięki Rysio_Misio za powitanie tak pierwszy mój post. Ale miałem nadzieje ze się czegoś od Cb Dowiem…dzięki za rade Berg.Ale Chodzi mi Tez o inne Nowe Skutery Które Mógłbym kupić i polecacie .. Oglądałem Film na Youtube z Router City Line i Koleś polecał

    Myslałem ze do 4000 zl Kupie Nowe Kymco ale się Sen Rozmyl…czy to Prawda że kymco sa takie Bez Awaryjne ?

    #300692
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    tak, są lepszej jakości niż ^ogół chińczyków^.
    Ale to też dużo zależy od tego jak został wyregulowany i przygotowany do sprzedaży oraz jak eksploatujesz.
    Pierdziki finalnie składają dealerzy – czasami serwis to w sezonie wiata za salonem a mechanicy to przypadkowi sezonowi pracownicy których nauczono 5 czynności i składają motorowery na potęgę bez wiedzy o tym co robią.
    Ja mam chińczyka ^który się popsuł^ – ale popsuł go nasz, rodzimy mechanik w PL mechanik i nie dlatego że to chiński skuter tylko dlatego że mechanik był idiotą (lub niechlujem).