Jaki skuter wybrać? Cena 2400 pln
- This topic has 60 odpowiedzi, 15 głosów, and was last updated 13 years, 8 months temu by seba1928.
- AutorWpisy
- 1 lipca 2010 dnia 18:53 #6736
Witam. Zastanawiam się już trochę nad kupnem skutera co nastąpi w grudniu z powodu braku $$. Do rzeczy, tak się już właśnie zastanawiam i zastanawiam, raz myślę nad takim skuterem a raz nad takim. Moglibyście mi doradzić co mógłbym sobie kupić do około 2400zł. W ogóle się nie znam a skuter który chcę kupić byłby moim pierwszym, także nie mam żadnych informacji co do tych maszyn w praktyce. Nie mam szczególnych wymagań. Mam 178cm i ważę 67kg
1 lipca 2010 dnia 18:57 #6737Yamaha Aerox.
Odblokowana wyciaga 103 km/h.1 lipca 2010 dnia 18:57 #6738Wybierz jakieś Kymco,polecam tą markę,naprawdę świetne skutery.
1 lipca 2010 dnia 19:15 #6742Radeqq wrote:
Yamaha Aerox.
Odblokowana wyciaga 103 km/h.Radeqq:Proszę Cie naprawdę już nic nie pisz…
Kabart,napisz coś więcej,czy zależy Ci na ekonomi–>2T,4T
A i to ma być skuter używany rzecz jasna?1 lipca 2010 dnia 19:18 #6744Radeqq 😆 😆 :roll:.
Agility / Vitality / Zip ?.
1 lipca 2010 dnia 19:36 #6752obojetnie jaka marka. Chyba wolałbym 4t, ale jak bedzie 2t to sie nie obraże
1 lipca 2010 dnia 19:37 #6753Aha, zapomnialem napisać, że używany 😉
1 lipca 2010 dnia 19:38 #6755To tak jak mowilem – Piaggio Zip 4t / Kymco Agility .
1 lipca 2010 dnia 19:44 #6759Dzieki za wszystkie odpowiedzi
1 lipca 2010 dnia 20:05 #6761Patryk, a w Agility mniej więcej jaki przebieg jest bliski wyczerpaniu? Wiesz o co mi chodzi? 🙂
1 lipca 2010 dnia 20:24 #6762Też polecam Kymkacze 😉 Aglity Albo Piaggio Zip4T
Przebieg to jakieś no nie wiem. 7-15 jest zdatne 😉1 lipca 2010 dnia 20:24 #6763To wszystko zalezy od uzytkowania , ale ogolnie zadbane markowe 4t powinny robic przynajmniej 30 tys bez remontu .
1 lipca 2010 dnia 20:34 #6766dzięki 😉
1 lipca 2010 dnia 20:57 #6770oglądaj Agilki, ale masz jeszcze troche czasu, także napewno potanieją, tymbardziej po sezonie.
1 lipca 2010 dnia 22:47 #6778Tylko odlicz se ze 300 złoty na rejestracje ubezpieczenie kask
2 lipca 2010 dnia 07:20 #6786300 to chyba troche za mało żeby zapłacić te 3 rzeczy.
2 lipca 2010 dnia 07:28 #6793Jakby mial znizki na OC , kupilby kask VR-1(tylko ten LIDLowy) , to by mu wystarczylo to 300zl :P.
2 lipca 2010 dnia 07:33 #6794na styk;p
2 lipca 2010 dnia 07:48 #6801E tam, utargować 200 zł nie grzech 🙂
2 lipca 2010 dnia 10:39 #6810AnonimNieaktywny- 3
- 307Postów:
Radeqq wrote:
Yamaha Aerox.
Odblokowana wyciaga 103 km/h.Mądrala jesteś – kup dobrą yamahe aerox za 2400.Doradzasz a sam poszukujesz i sam nie wiesz czego.
2 lipca 2010 dnia 14:53 #6813Prawda, Pyjan!
2 lipca 2010 dnia 15:50 #6821A co myślicie o Zippie simpli? Prawdziwa firma to Zico teraz są tak mniej więcej za 2500 używane. Z wyglądu zewnętrznego podoba mi się bardziej niż Agility. Tutaj ten Simpli: http://www.moto.allegro.pl/item1087108835_zipp_simpli_super_okazja.html
2 lipca 2010 dnia 16:07 #6826Zapytaj usera marcinwrk co o tym sadzi . 🙄
Odradzam !!!.2 lipca 2010 dnia 18:23 #6831Czolem,
W kwietniu kupiłem używane kymco agility 50 4T, mialo przebieg 8 tys, cena była rewelacyjna – 1700 zl. Pojazd wyjatkwo zadbany i prawie nie uzywany. Jak na razie mowie to, co znajomi – mialem wyjatkowe szczescie. Za taka cene mozesz agility nie trafic w takim stanie, ale model naprawde wart polecenia. Jezdzilem wczesniej troche chinskimi, takimi, ktore nowe kosztuja po 2500-3000 i naprawde czuc roznice. Jezdzilem tez yamahą neo’s – i w komforcie jazdy i takiemu wrazeniu solidnosci i stabilnosci roznicy nie czulem, choc neos jest dwa razy drozsza od agility.
Mam znajomego, ktory od kilku lat pracuje w Warszawie jako kurier motocyklowy. On jezdzi wylądznie na kymco, bo twierdzi, ze to najoptymalniejszy stosunek ceny do jakosci, tzn. sprzet jest bardzo solidny, a przy tym naprawy i czesci zamienne sa tanie i dostepne. Początkowo myslalem o yamaszce, ale wlasnie ten kurier mi odradzil twierdzac, ze czesci do takiego markowego sprzetu sa bardzo drogie. Nie wiem, czy to prawda, ale go posluchalem i na razie nie zaluje.
Generalnie, na co bys sie nie decydowal, ja polecam 4t – jakos sie na tym lepiej czuje.2 lipca 2010 dnia 19:09 #6833A ja polecam 2T,chyba że będziesz jeździł tylko po mieście.Ogólnie 4T w pojemności 50cm to porażka.
2 lipca 2010 dnia 20:49 #6844Hugo, porażka to może za dużo powiedziane, ale ten kto jeździł 2T, ten wie, że tego typu silnik się lepiej sprawdza przy kieliszkowej pojemności;)
2 lipca 2010 dnia 20:55 #6846Słyszałem o tym, że 2T ma więcej mocy, lepiej wchodzi na obroty itd. Na pewno macie rację, zresztą, sam widze że ludzie na 2T zostawiają mnie w tyle na skrzyzowaniach. No to jednak to chyba kwestia gustu, mi się nie podoba pomysł spalania oleju, nie podoba mi się dźwięk 2T, jestem proekologiczny… E no, dobra, to troche dzielenie włosa na czworo, bo w końcu 4t też tlenem z wydechu nie dmucha 🙂 Niech będzie, ze to kwestia gustu 🙂
2 lipca 2010 dnia 20:58 #6847Aha, i przepraszam za błąd: yamaha neos nie jest “dwa razy droższa” od agility. Nowy agility chodzi po jakies 4 tys , a neo’s na wyprzedaży w zimie była za 6300. Czyli mniej więcej o połowę droższa 🙂
2 lipca 2010 dnia 21:01 #6849Wiadomo , że to, czy lepsze jest 4t, czy 2t to kwestia gustu, noi też często wieku .
Ogólny podział jest taki , że
2t – ludzie raczej młodzi, ahh … ta reakcja na ruch manetką ;-).
4t – ludzie w wieku produkcyjnym i ludzie starsi ;-). Ekologia, ekonomia, przyjemny dla ucha dźwięk silnika.
Chociaż moim zdaniem 2t jest bezpieczniejszy od 4t .
Jeżeli będzie jakaś niemiła niespodzianka 2t mozemy sie uratowac dosyc gwaltownie przyspieszajac, a 4t tego nam nie zapewni .
Wszyscy wiemy jak tolerancyjni dla nas są kierowcy katamaranow .2 lipca 2010 dnia 21:19 #6855Ja też tak uważam, że przy kieliszkowej pojemności powinno się stosować 2T- to tradycja;D
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.