Co sądzicie o takim setupie 4t napęd

Posiadam już sprzęgło i dzwon od Naraku. Teraz przyszedł czas na Wariator rolki i pasek już są w drodze a wybrałem:
Wariator Top Racing SV1 4t w zestawie rolki 5,0g, 6,0g, 6,5g
Rolki Motoforce 16x13 - 4,0g
Pasek BANDO Kewlar 669x18x30

ok

Zastanawiam sie tylko nad paskiem czy nie będzie za twardy bo to kewlar czy wariatora nie zjadę szybko.

ten kevlarowy pasek to sobie daruj. seryjny to wytrzyma spokojnie a dobre bando lub dayco z palcem w nosie i bez szkody dla napędu

Tyle że ja już ten pasek kupiłem :frowning:

no to to był głupi zakup.

Miałem SV1 i dobrze się spisywał. Kilka tys. km i nie było na nim śladu że pracował. Powierzchnia jest pokryta jakimś chromem albo czymś takim i lśni. Ale widziałem też te SV1 po pracy z paskiem… kevlarowym - wariator padał bardzo szybko, bo ta chromowana warstwa łuszczyła się i odpadała. Czyli pasek kevlarowy sobie daruj bo zniszczysz wariator.
.
Po co kupowałeś rolki 4,0g skoro nie wiesz jeszcze jak będzie Ci jechać na tych co są w zestawie? A może najlepiej będzie jechać na 5,2g albo na 4,9g ? U mnie silnik najlepiej pracował gdy rolki były w zakresie 5,1…5,5g a takich w zestawie nie ma.

Bo taki pasek tylko był :frowning: to mnie nastraszyłeś że wario szybko padnie :frowning: 4g to był błąd na starym idealne były 4g teraz idealnie mi jest na 5,0g z realnych 62 Km/h na gps dziś w bezwietrzną pogodę wycisnąłem równe 77 Km/h tak że jestem mile zaskoczony. Z górki zamyka licznika poza skale 80 Km/h

nic Ci nie padnie, sam mam kevlarowy i zrobiłem na nim z 4k klocków, wario stockowy jest jak nowy.

Się okaże w każdym razie jest kevlar no i nie zmienię go choć bym mógł bo mam drugi normalny tez bando ale nie kevlar ale gdy go ściągałem i przymierzyłem do nowego wydawał się już trochę naciągnięty a zrobił 2,300 Km.