Co jeszcze mogę zrobić w TGB 101r ?

Mam TGB 101r z 2007 roku ale mam ten fart, że nie trafiłem jeszcze na wersję z zablokowanymi przełożeniami xd
Daawno temu zdjąłem blokade z wariatora, i te wszystkie zwężki z wydechu też.
Po tych zabiegach leciał mi te 70 licznikowe, z górki zamykał licznik, lecz wkurzało mnie troche, że ruszanie ma za wolne.
Jako, że mam 22 lata i samochód xd to rzadko kiedy ostatnio zajmowałem się skuterkiem, ale zainteresowały mnie filmiki z niemiec na YT gdzie pokazywali blokady w TGB, i dzisiaj zdjąłem blokadę z gaźnika, mianowicie taką plastikową zwężkę, która wyleciała po odłączeniu tej gumowej rury idącej od cylindra.
No i teraz ma taki zryw.. XD i zamyka licznik, na prostej nawet wychodzi poza skale prędkości (ponad 80, myślę 85 licznikowe wychodzi osiąga)

teraz mam kilka pytań:
1. Jako, że znam swój skuter znakomicie to wiem, że jak sie zagrzeje, to z miejsca będzie ruszał troche słabiej. (zawsze ruszanie mi słabnie po zagrzaniu silnika, najlepiej się zbiera na zimnym) Co z tym zrobić? Myśle, że może to są wytarte rolki wariatora. Czekam na pomysły.

2. Czy jeśli chciałbym teraz troche osłabić mu ruszanie, kosztem większej prędkości, to założyć mu cięższe rolki? Obecnie są seryjne, podejrzewam, że te 17x13,5. 8,4g ale zamierzam wyjąć i je pomierzyć. Czy w tym przypadku rolki 9g będą ok, czy może 10g? albo 9,5?

3. Mam seryjny (chyba) moduł zapłonowy, i zauważyłem, że ma 5 pinów (jeden pusty) a wtyczka ma 6 pinów i właśnie z tego słynnego "brązowego kabelka" idzie pin, którego nie ma na module. Czy to znaczy, że nie mam blokady na module? Zamówiłem z własnej ciekawości moduł odblokowany za 20zł (taki niebieski metalowy z radiatorem popularny na allegro) bo widziałem, że jeden gostek na YT miał go w TGB i wszystko mu chodziło więc zobacze czy u mnie też. Czekam na przesyłkę.

3. Nie chce bawić się w kupowanie drogich części, ale chciałbym wycisnąć jak najwięcej ze skutera. W gaźniku mam seryjną dysze (wg. tego co piszą w necie dysza 60'tka) i chciałbym założyć stożkowy filtr powietrza i do tego większą dyszę (zestaw dysz 65,70,75).
Co mi polecacie w tym temacie?

4. Co jeszcze mogę zrobić? (poza kupowaniem sportowych części, większego cylindra itp.)

Czekam na odpowiedzi :D