Co jeśli skuter był źle docierany?

Witam, znów moje pytanie :D sytuacja jak w innych, silnik 2T 1PE40QMB, i mam pytanie. Co jeśli skuter nie był odpowiednio docierany? wystarczy wymiana cylindra? - to pytanie pierwsze. a drugie Jechałem skuterem na drodze w obszarze zabudowanym (wzdłuż drogi drzewa domy, a więc zero wiatru) jechałem 73km/h a na drodze takiej polnej gdzie nie było przeszkód dla wiatru 65-67 max - Czy to wina wiatru? obydwie prędkosci były robione w innych dniach.
Odpowiedzcie proszę na obydwa pytania z góry dzięki.

odp. na pierwsze;niezawsze
odp. na drógie;to tylko 5km różnicy wiec v-max zależny o warunków panujących w trakcie testu

Dzięki wielkie, a skoro nie zawsze to co mogłoby jeszcze się psuć prócz tego?

wał z korbowodem na ten przykład.
ale to zależy od sytuacji- czy już sie zablokowało, czy dopiero ma pierwsze symptomy zatarcia, jak duże było przegrzanie..itd
jest niestety tak że oprócz oczywistych objawów zacierania się w postaci opiłków i wyrytych bruzd są też niewidoczne zmiany w strukturze (na skutek obróbki cieplno-chemicznej wewnątrz materiałów). Przekroczenie pewnego poziomu może spowodować błyskawiczne zużycie elementów w bardzo przypadkowej chwili (niekoniecznie w chwili maksymalnego pałowania).

gratuluje wiedzy Wombat w końcu ktos kto sie zna na żeczy

zastrzel się snajper

a wszczesznej kupta se słowodajnik

wombat jaci nie dogryzlem tylko chcialem pochwalic

wiem.